Steph Geplaatst 23 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2021 Ik had even een praktische vraag.Kun je een black out sneller krijgen als je weinig drinkt en weinig hebt gegeten en door de warmte en vermoeidheid?Wat is jullie idee hierover?Kan dat dan snel gaan?Ook als je er al gevoelig voor bent, voor black outs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Sneller dan wanneer je..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 24 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2021 Blackouts kun je krijgen wanneer je teveel drinkt, teveel rookt, teweinig slaapt, onregelmatig en teweinig eet, teveel werkt en teweinig rust.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2021 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steph Geplaatst 21 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2021 Op 24-1-2021 om 15:44 zei Cleo66: Is dit een streven ? Ik begrijp niet waarom je dit wil weten ? Het lijkt me wel logisch Ik wou t weten omdat ik bang was dat er iets in mijn drankje was gegooid.Maar ik denk dat t andere factoren waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden