Vechter Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ik wens iedereen een goed 2021 en vooral niet teveel klachten en wie weet benzo vrij.ik hoop tegen de lente benzo af te zijn en tegen de zomer min of meer genezen te zijn.veel sterkte iedereen Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ik wens jullie een Gezond 2021 en doorgaan het komt goed liefs wilhelmina Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 goedemiddag strijders, ik wens jullie ook allemaal een succesvol ( met benzo afbouw) 2021. en een gezond en gelukkig nieuwjaar. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Dag allemaal, Jullie zien mij nagenoeg niet meer op het forum. Er is te veel gebeurd. Zit nog steeds op 5 mg Diazepam, dat hoop ik vanaf 2 januari stapje voor stapje aan te vallen. Als ik ga afbouwen zien jullie mij wellicht weer terug. Ik moest voor mezelf echt even een stapje terug doen. Ik ben jullie niet vergeten, integendeel! Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een goed, gelukkig, gezond en als het even kan een zo benzovrij mogelijk 2021! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doorgaan Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Hoi allen Ook ik wens jullie allemaal een veel beter 2021 toe. Ga door op jullie weg! Veel gezondheid rust ontspanning en vrolijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 iEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 3 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2021 Ik kom hier bijna nooit meer, maar vergeet jullie niet. Veel steun ondervonden hier. Mij met gaat het heel goed, zoals voordat ik begon met afbouwen. Dus ik ga zo verder. Terug bij af. Heb het in elk geval geprobeerd. Heb inmiddels een heel leuk race monster. Gaan veel harder dan 45 Wens jullie een gelukkig 2021 en wie weet, dit jaar al benzovrij. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden