Spring naar bijdragen

Hallo allemaal


Suki

Aanbevolen berichten

Hoi, na een jarenlang innerlijk gevecht tegen alcohol ben ik vandaag begonnen met refusal. Ik ben de dagelijkse teleurstelling over mezelf zó beu. Iedere ochtend muf wakker worden, van werk naar huis alweer zin in wijn. Terwijl ik wéét hoe geweldig ik me voel wanneer ik niet drink. De helderheid, de energie, heerlijk! En toch is mijn vijand alcohol steeds weer sterker. Ik ga de strijd nu aan, en ik ga hem winnen....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Suki,

Welkom hier.

Ik weet hoe het is jezelf beu te zijn. Ik heb het ook net weer achter de rug. Ik overweeg ook weer te beginnen met Refusal. Het geeft altijd wel een stuk rust dat je gewoon niet kunt drinken.

Heel goed dat je het aan gaat pakken.

Veel sterkte en succes.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Suki:present:

Goed van je om de eerste stap te zetten

en je aan te melden op dit forum.

Ik heb gister nog even van de vijand geproefd, maar hij is het niet waard om elke dag

brak op te staan.

Dit forum kan je heel goed op weg helpen om bewust te worden van wat je jezelf aandoet.

Schrijven en roepen als je het nodig hebt.

En dat zeg ik ook nog maar eens tegen mezelf;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suki,

ik had je net al een berichtje gestuurd op een ander draadje,

maar ook nog even hier, van harte welkom!

Het begin is er, dag één, en zo dag na dag aan elkaar rijgen.

Kom maar vaak hier als je het moeilijk hebt,

misschien kunnen we iets voor je betekenen!

Liefs, Nance:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Suki,

Ook van mij welkom hier.

Dan maar Refusal, dan is dat gedoe in je hoofd tenminste overbodig! Er is hier een apart draadje over Refusal en Antabus. Veel mensen die dit gebruiken schrijven daar over hun ervaringen.

Iemand hier schrijft dat bij ons de remblokjes kapot zijn. Voor mij geldt dat wel: één is teveel en tien is te weinig. Zet hem op hoor. Je hebt nog een heel leven voor je. Het is heerlijk op te staan zonder duf te zijn of een kater te hebben, of niet meer te weten wat je de vorige avond gezegd en gedaan hebt!

Veel succes en vooral veel doorzettingsvermogen!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suki,

Goed van je, dat je hier bent!!

En natuurlijk zie je enorm op tegen het stoppen met de drank.

Maar al heel snel komen er hele mooie momenten voor in de plaats!

Koester ze, onthoud ze, dat zal je helpen!!!

Sterkte en succes.

Acer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, iedereen is lief! Lig inmiddels maar in bed, vond het toch lastig zonder wijn én sigaretten. (Ook maar meteen mee gestopt). Werd erg onrustig, dus met kop thee en spannend boek naar bed. En ik weet hoe ik me morgen voel, daar houd ik me aan vast! En inderdaad, nog een heel leven voor me. Ben 44, en vind de kwaliteit van mijn leven dusdanig laag (of zie het vaak somberder door drank), dat ik gewoonweg niet zo verder kan. Mijn streven wordt: niets doen dat geen energie oplevert!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...