Emma123 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Goedemorgen allemaal. bijna een week verder met afbouwstap. Nachten zijn helemaal rot, slaap maar pasr uurtjes. Maar we zetten door. Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. Dit is in ieder geval de laatste stap dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 32 minuten geleden zei Emma123: Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. Ik heb geen slaapproblemen. Die andere twee dingen herken ik wel. Gespannen spieren in nek en schouders komt bij mij omdat ik 'alles' vast probeer te houden. Als ik op de fiets zit lijkt het alsof ik een Royal Enfield of Harley Davidson in bedwang moet houden. Buik overstuur is bij mij meer: darmen overstuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 6 uur geleden zei Emma123: Goedemorgen allemaal. bijna een week verder met afbouwstap. Nachten zijn helemaal rot, slaap maar pasr uurtjes. Maar we zetten door. Ook mega gespannen spieren in nek en schouders en buik overstuur. Herkenning? Hoop dat slaap snel herpakt word. Dit is in ieder geval de laatste stap dit jaar. gebruik je ook magnesium emma? dat wil de spanning nog wel eens van de spieren halen. werkte bij mij wel igg. en de volgende afbouw stap zou ik toch maar iets kleiner maken als ik jou was. ik vermoed dat de klachten dan stukken milder zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louu Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Herkennen jullie bij afbouw lorazepam ook dat je op den duur helemaal uitgeput bent? Heb sowieso een burn-out maar sinds afbouw gevoel dat ik nog meer moe ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Veel rusten is wat erg goed werkt, en hopen dat het niet lang meer duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Ik ben ook aan het afbouwen met de lorazepam maar ben iedere keer benauwd en hartkloppingen ik doe het via taperingstrips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 12 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Volgende stap word ook kleiner. Opzich gaat het verder wel okee. Tis niet leuk mja ben er liever snel vanaf als t zo kan. Vannacht weer goed kunnen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pluisje53 Geplaatst 12 december 2020 Rapport Share Geplaatst 12 december 2020 Dat is fijn om te horen dat je goed geslapen hebt ja heel langzaam afbouwen ik ben begonnen met taperingstrips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden