Spring naar bijdragen

Voorstellen . 3 maanden nuchter.


Ella

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
22 uur geleden zei Adrian:

@Ella, hoe is het nu met je?

Het gaat niet goed Adrian. Aardig dat jij er naar vraagt. Dank je. 
Ik drink niet. Ik heb wel last van psychische klachten sinds ik niet meer drink. Deze lijken  niet minder, maar heviger te worden met de tijd van stoppen. Dit beangstigd en ontneemt mij moed. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is eigenlijk  logisch @Ella immers niet drinken  betekend dat je   je gevoelens  niet  meer kan verdoven.

Nuchter ga je ' je gevoel aan  en dat is natuurlijk  niet  allemaal rozengeur  en maneschijn  want je dronk  niet voor niets.

Heb je psychische  hulp  op dit moment  van verslavings zorg  ? Of iets  anders  .?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Is eigenlijk  logisch @Ella immers niet drinken  betekend dat je   je gevoelens  niet  meer kan verdoven.

Nuchter ga je ' je gevoel aan  en dat is natuurlijk  niet  allemaal rozengeur  en maneschijn  want je dronk  niet voor niets.

Heb je psychische  hulp  op dit moment  van verslavings zorg  ? Of iets  anders  .?

Dank Lieke . 
klopt wat jij zegt . Ik ben ook angstig dat ik alle jaren mijn depressie en somberheid en overgevoeligheid heb weggedronken . En, het eigenlijk logisch is: zelfmedicatie . 
 

ik heb geen hulp. 
wel gehad  . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ella:

Het gaat niet goed Adrian. Aardig dat jij er naar vraagt. Dank je. 
Ik drink niet. Ik heb wel last van psychische klachten sinds ik niet meer drink. Deze lijken  niet minder, maar heviger te worden met de tijd van stoppen. Dit beangstigd en ontneemt mij moed. 
 

Sinds ik niet meer drink heb ik ook last  van psychische klachten.. Binnenkort ga ik daarvoor in behanding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...