Lonster Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Mooi gezegd Ella. Ella reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 9 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2021 @Ella, hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 22 uur geleden zei Adrian: @Ella, hoe is het nu met je? Het gaat niet goed Adrian. Aardig dat jij er naar vraagt. Dank je. Ik drink niet. Ik heb wel last van psychische klachten sinds ik niet meer drink. Deze lijken niet minder, maar heviger te worden met de tijd van stoppen. Dit beangstigd en ontneemt mij moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Is eigenlijk logisch @Ella immers niet drinken betekend dat je je gevoelens niet meer kan verdoven. Nuchter ga je ' je gevoel aan en dat is natuurlijk niet allemaal rozengeur en maneschijn want je dronk niet voor niets. Heb je psychische hulp op dit moment van verslavings zorg ? Of iets anders .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Lieke7777: Is eigenlijk logisch @Ella immers niet drinken betekend dat je je gevoelens niet meer kan verdoven. Nuchter ga je ' je gevoel aan en dat is natuurlijk niet allemaal rozengeur en maneschijn want je dronk niet voor niets. Heb je psychische hulp op dit moment van verslavings zorg ? Of iets anders .? Dank Lieke . klopt wat jij zegt . Ik ben ook angstig dat ik alle jaren mijn depressie en somberheid en overgevoeligheid heb weggedronken . En, het eigenlijk logisch is: zelfmedicatie . ik heb geen hulp. wel gehad . Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Ella: Het gaat niet goed Adrian. Aardig dat jij er naar vraagt. Dank je. Ik drink niet. Ik heb wel last van psychische klachten sinds ik niet meer drink. Deze lijken niet minder, maar heviger te worden met de tijd van stoppen. Dit beangstigd en ontneemt mij moed. Sinds ik niet meer drink heb ik ook last van psychische klachten.. Binnenkort ga ik daarvoor in behanding. Lieke7777 en Ella reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2021 Gelukkig ga je binnenkort in behandeling ' zal wel fijn zijn een uitlaat klep te hebben .. heeft mij veel geholpen iig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden