Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Moh zeeeeeeg!! Zo een mooie :heart:

Oei is ze ziek geweest? Das niet best. Hopelijk komt ze snel ff binnenwippen.

Ik ga maar naar mijn bed denk ik. Misschien nog woordpuzzel doen.

Geplaatst

Kerst zal dit jaar ook een heel ander iets worden. Lockdown duurt hier alvast tot 13 dec en veronderstel dat ze langzaam aan terug dingen gaan toelaten.

Heb t echt wel gehad. Maar goed we moeten t ermee doen 

Geplaatst
  Op 15-11-2020 om 19:43 zei fleurtje:

Kerst zal dit jaar ook een heel ander iets worden. Lockdown duurt hier alvast tot 13 dec en veronderstel dat ze langzaam aan terug dingen gaan toelaten.

Heb t echt wel gehad. Maar goed we moeten t ermee doen 

Expand  

Het zal inderdaad een andere kerstbroden. Ik denk dat ik dit jaar extra vroeg op het arresleepact van dit forum stap

Geplaatst

Ik denk dat we t hier misschien niet eens vieren. Mijn mama hoort toch de risicogroep en t zou wat raar zijn om t wel te vieren met broer en zus en zonder moeder.

Vind ik wel spijtig. Ik vind kerst toch altijds iets aparts hebben. Meer dan Nieuwjaar

Geplaatst

Het zou wel een goed verhaal zijn voor een kerstfilm. Kersthorror. De kerstman verliest zijn kerstmojo en gaat met zijn slee achter vervelende mensen aan. Yesss!!! Die zou ik kijken! :D:D:D

Geplaatst
  Op 15-11-2020 om 19:48 zei fleurtje:

Ik denk dat we t hier misschien niet eens vieren. Mijn mama hoort toch de risicogroep en t zou wat raar zijn om t wel te vieren met broer en zus en zonder moeder.

Vind ik wel spijtig. Ik vind kerst toch altijds iets aparts hebben. Meer dan Nieuwjaar

Expand  

:( Arme jullie! 
ik vind vooral de dagen voor kerst magisch. .. 

Oud en Nieuw: mogen ze ook in een iglo opsluiten

Geplaatst
  Op 15-11-2020 om 19:50 zei Reacher:

Het zou wel een goed verhaal zijn voor een kerstfilm. Kersthorror. De kerstman verliest zijn kerstmojo en gaat met zijn slee achter vervelende mensen aan. Yesss!!! Die zou ik kijken! :D:D:D

Expand  

You are strange :heart:

Met bijl en stuff? Masker en kettingzaag?

Geplaatst
  Op 15-11-2020 om 19:56 zei Reacher:

Met Rudolf die ook een slechte dag heeft! Rudolf als Cujo. 

Maar ze pakken alleen slechterikken. 

Expand  

Cujo! In Friends spreken ze daar ne keer over. De film die Rachel niet in haar eentje durft zien. 

Doemme nu moet ik ff googlen wat voor hond dat was. Was een hond toch? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...