fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Moh zeeeeeeg!! Zo een mooie Oei is ze ziek geweest? Das niet best. Hopelijk komt ze snel ff binnenwippen. Ik ga maar naar mijn bed denk ik. Misschien nog woordpuzzel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist zei Reacher: Ik zit naar een romantische kerst film te kijken maar ik vind de hoofdrolspelers onsympathiek. Aan de andere kant heb ik er al een half uur van mijn leven in gestoken. Wat nu? Welke film juist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Nah kerstfilms zijn meestal B films Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Operation Christmas Drop De kerstman moet iedereen uit deze film eigenlijk in een iglo inmetselen. Of wat een kerstman ook doet met nare mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Kerst zal dit jaar ook een heel ander iets worden. Lockdown duurt hier alvast tot 13 dec en veronderstel dat ze langzaam aan terug dingen gaan toelaten. Heb t echt wel gehad. Maar goed we moeten t ermee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Het sneeuwt er niet eens. Je hebt gelijk. Ik stop ermee. Meh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei Reacher: Operation Christmas Drop De kerstman moet iedereen uit deze film eigenlijk in een iglo inmetselen. Of wat een kerstman ook doet met nare mensen. Heftige film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist zei fleurtje: Kerst zal dit jaar ook een heel ander iets worden. Lockdown duurt hier alvast tot 13 dec en veronderstel dat ze langzaam aan terug dingen gaan toelaten. Heb t echt wel gehad. Maar goed we moeten t ermee doen Het zal inderdaad een andere kerstbroden. Ik denk dat ik dit jaar extra vroeg op het arresleepact van dit forum stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 minuten geleden zei Reacher: Het sneeuwt er niet eens. Je hebt gelijk. Ik stop ermee. Meh Het sneeuwt er niet eens Slechte film! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei fleurtje: Heftige film Hahaha het lijkt alsof ik de film beschrijf maar eigenlijk is het mijn wijze raad aan de kerstman omdat de film niks aan is Dit keer verslik ik me. Ik ga vooruit @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 2 minuten geleden zei Reacher: Het zal inderdaad een andere kerstbroden. Kerstbroden = kerst worden. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik denk dat we t hier misschien niet eens vieren. Mijn mama hoort toch de risicogroep en t zou wat raar zijn om t wel te vieren met broer en zus en zonder moeder. Vind ik wel spijtig. Ik vind kerst toch altijds iets aparts hebben. Meer dan Nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Het zou wel een goed verhaal zijn voor een kerstfilm. Kersthorror. De kerstman verliest zijn kerstmojo en gaat met zijn slee achter vervelende mensen aan. Yesss!!! Die zou ik kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Hoe lang sta jij al droog @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei fleurtje: Ik denk dat we t hier misschien niet eens vieren. Mijn mama hoort toch de risicogroep en t zou wat raar zijn om t wel te vieren met broer en zus en zonder moeder. Vind ik wel spijtig. Ik vind kerst toch altijds iets aparts hebben. Meer dan Nieuwjaar Arme jullie! ik vind vooral de dagen voor kerst magisch. .. Oud en Nieuw: mogen ze ook in een iglo opsluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei fleurtje: Hoe lang sta jij al droog @Reacher? vanwege mijn kerstscenario? Even gluren op het jaarpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist zei Reacher: Het zou wel een goed verhaal zijn voor een kerstfilm. Kersthorror. De kerstman verliest zijn kerstmojo en gaat met zijn slee achter vervelende mensen aan. Yesss!!! Die zou ik kijken! You are strange Met bijl en stuff? Masker en kettingzaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Drie jaar en negen maanden kurkdroog! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei fleurtje: You are strange Met bijl en stuff? Masker en kettingzaag? Met Rudolf die ook een slechte dag heeft! Rudolf als Cujo. Maar ze pakken alleen slechterikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 1 minuut geleden zei Reacher: vanwege mijn kerstscenario? Even gluren op het jaarpact Deels Ik heb er nooit naar gevraagd denk ik en je zegt er zelf niet vaak iets over. Vast al ff dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist zei Reacher: Met Rudolf die ook een slechte dag heeft! Rudolf als Cujo. Maar ze pakken alleen slechterikken. Cujo! In Friends spreken ze daar ne keer over. De film die Rachel niet in haar eentje durft zien. Doemme nu moet ik ff googlen wat voor hond dat was. Was een hond toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik ben zo blij dat je af en toe je lieve geitengezichtje weer even laat zien fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Zojuist zei fleurtje: Cujo! In Friends spreken ze daar ne keer over. De film die Rachel niet in haar eentje durft zien. Doemme nu moet ik ff googlen wat voor hond dat was. Was een hond toch? Sint Bernard dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 Ik kan beter de koffie over het scherm sproeien dan me verslikken. Heb er nu nog last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 november 2020 Rapport Share Geplaatst 15 november 2020 4 minuten geleden zei Reacher: Drie jaar en negen maanden kurkdroog! Wow! Jij kanjer! Ik moest net opzoeken hoe lang ik alweer niet rookte . Drie jaar en zes maanden. Ge vergeet dat op den duur he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden