Spring naar bijdragen

antabuse


baziel

Aanbevolen berichten

hello iedereen,
ben hier nieuw en zit met meerdere vragen gaande antabuse
ik ben sinds 30/09/20 beginnen met antabuse en voel me niet al te slecht samen met parotexine 30mg naar aanleiding van de dokter
ik heb hem sinsdien niet meer gesproken en wou weten hoelang ik een pil van 400mg moet innemen of mag ik na enige tijd verminderen naar een half of kwart?
2de:ik ben van plan om op 23/10/20 eens te drinken met verjaardag vrouwke en vroeg me af wanneer ik best stop met antabuse voor ik weer eens drink
weliswaar begin ik terug op 25/10/20 met antabuse want ik voel positief gevoelens en weet zeker dat ik er niet op ga drinken


mvg Baziel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd   niet  zelf experimenteren  even overleggen '   ik gebruik  2xkeer per week 400 bruis tabletten  . 

Verder  ik ken je verhaal niet maar stoppen met amtabuse om eenmalig weer te drinken  op  23 /10   ' en dan 25 / 10 weer starten  lijkt mij een onverstandige  keuze  .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik om de dag een halve bruis tablet van 400 mg. 
 

dit ivm vervelende bijwerkingen als ik meer slik

voor mij is dit voldoende om het wel uit me hoofd te laten om te drinken. 
 

stoppen om een dag te drinken en vervolgens weer verder gaan met slikken,ik zou het je afraden,waarom zou je?

je slikt niet voor niks antibus 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow en wil je toch perse gaan drinken,dan zou ik adviseren om minimaal twee weken van te voren te stoppen met de antibus. 
 

en wil je weer beginnen met slikken na je zuip partij,wacht dan een aantal dagen zodat alle alcohol en bijproducten zeker weten uit je bloed is verdwenen

nogmaals ik zou het je niet aanraden,de kans dat je er toch ziek van gaat worden of niet meer kunt stoppen met drinken lijkt mij het niet waard. 
 

maargoed dat is aan jezelf. 

bewerkt door Zbb
.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...