Smaragd Geplaatst 29 september 2020 Rapport Share Geplaatst 29 september 2020 Djw @lady jane Heb erover nagedacht natuurlijk. Maar stel je voor dat ze in een binge zit dan kan ik het niet maken om haar zoon een bericht te sturen. Schending van privacy meer , misschien wil zij niet dat hij het weet. Erg lastig. Wacht het maar af, zal wel moeten. Tijdens een binge wilde ik ook geen bemoeienis. Heel erg voor anderen. Nu zie/ervaar ik die andere kant weer. Stuur haar zelf zo weer een bericht.Meer kan ik niet doen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 september 2020 Rapport Share Geplaatst 29 september 2020 Heb al meer gehoord en is niet goed. Daar laat ik het bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 september 2020 Rapport Share Geplaatst 29 september 2020 Is aan haar zelf , laten we het daar mij bij houden. Meer kunnen we niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 september 2020 Rapport Share Geplaatst 29 september 2020 Hoop toch wel snel van haar te horen ' fijn dat je toch wel iets meer weet .. en idd het is aan haarzelf op dit moment . Maar hoop dat ze er niet helemaal alleen voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden