Cyclad58 Geplaatst 27 september 2020 Rapport Share Geplaatst 27 september 2020 Zo, het is zondag, ik hoef niet te werken, dus geen reden om de huiskamer niet te openen! Vannacht ondanks de hevige wind behoorlijk geslapen. Dat gaat eigenlijk best goed, woensdag wil ik van 1,5 mg naar 1 mg Diazepam gaan. Ik ervaar ook geen afbouwverschijnselen nu. Ik weet dat die wel weer komen bij de laatste stapjes, maar voor nu wel even lekker. Jammer van het weer, het begint nu echt herfstig te worden. Geen weer om er op uit te gaan. Nu ben ik een wielerfan, het is vandaag de dag van het wereldkampioenschap. Ik ga om 11 uur voor de buis zitten en vermaak me daarmee wel tot een uur of 5. Hebben jullie nog plannen? En hoe was jullie nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 27 september 2020 Rapport Share Geplaatst 27 september 2020 Goed geslapen. Ik weet niks van wind haha... voel me ziekjes sinds de weersomslag... van best warm naar koud... Ja de herfst is nu wel begonnen. Mag ook wel eind september heh. Da's toch wel normaal vind ik... Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alina Geplaatst 27 september 2020 Rapport Share Geplaatst 27 september 2020 Wat fijn @Louisa dat je goed hebt geslapen. @Bellie hoe bevalt die nieuwe slaapmediactie die je zou gaan proberen. Heb je van 6 uur in de avond tot in de ochtend 5 uur geslapen aan een stuk, of begrijp het verkeerd haha dat zou echt lekker zijn zolang slapen. @Cyclad58 wat fijn dat je geen afbouwklachten ervaart. En veel kijk plezier Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 27 september 2020 Rapport Share Geplaatst 27 september 2020 fijn dat het met iedereen zo goed gaat, ik hoop dat het langetijd zo blijft. ik heb wel goed geslapen maar ik heb wel het idee dat ik minder diep slaap. verder vandaag top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden