Spring naar bijdragen

Huiskamer 23-8-2020


Rixie1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal , goed geslapen? 

Ik werd beroerd wakker en ga zo weer even terug naar bed.  Hondje moest nodig uit.

@Alina heb nog even terug gelezen gisteren , ik bouw ook af zonder weegschaal of pillensnijder. Wist niet eens dat die bestond, een pillensnijder. :rolleyes: ik maak de pilletjes op maat met een mesje. Kun je wel inschatten. Nu had ik hier gelezen van ene Karel dat het niet erg is met diazepam als er iets verschil inzit. Is bij mij ook.Heb vanaf begin zo gedaan. Nu word het wat moeilijker , heb nog maar een klein stukje maar ook dat komt goed.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rixie1 hier ook beroerd geslapen. Elke keer zo veel dromen en hoe meerr in se ochtend is het nog meer dromen. En bij elke droom word ik wakker. Dus in slaap vallen en weer wakker en zo gaat het maar door  en soms wel elk 5 min in de ochtend. Echt klote. Ik heb veel nachtmerraies gehad na de opname paat jaar terug. Dus elke keer word ik wakker tijdens  een droom. Miss een alarm waak systeem dat dromen onveilig is of zo. En nu met de mindering van vorige week is het weer erger. 

Nu maar uit bed. Mijn kinderen en baby moete  ook verzorgd worden. 

@Bellieja het is erg dat we onder therapie moeten door een andere therapie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Alina:

@Rixie1 hier ook beroerd geslapen. Elke keer zo veel dromen en hoe meerr in se ochtend is het nog meer dromen. En bij elke droom word ik wakker. Dus in slaap vallen en weer wakker en zo gaat het maar door  en soms wel elk 5 min in de ochtend. Echt klote. Ik heb veel nachtmerraies gehad na de opname paat jaar terug. Dus elke keer word ik wakker tijdens  een droom. Miss een alarm waak systeem dat dromen onveilig is of zo. En nu met de mindering van vorige week is het weer erger. 

Nu maar uit bed. Mijn kinderen en baby moete  ook verzorgd worden. 

@Bellieja het is erg dat we onder therapie moeten door een andere therapie

Ik ben jaren geleden ook weleens in therapie geweest, 2x , slechte ervaringen, mee gestopt en voor mij nooit meer. Zelf uitgezocht en een luisterend oor bij een goede vriendin heeft me veel meer geholpen. Het enige goede dat ik er geleerd heb is dat ik mijn gedachten kan sturen en dus s nachts niet lig te piekeren en meestal goed slaap.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag, allemaal. ik heb goed geslapen gelukkig. ik moet mijn leven even weer wat aanpassen aan dit weer denk ik. me nu binnen gaan vermaken en daarbij zo weinig mogelijk op de laptop of mobiel lezen en zoeken. ik denk dat toch wel 1 van de beste therapieën is voor mij. @Rixie1, wat is dit nou dat jij je zo slecht voelt. of ben je weer iets geminderd de afgelopen dagen. 

wat was het druk gisteren hier niet normaal haha. maar ik hoop dat jullie allemaal veel inzicht hebben gekregen. en nu vooruit kunnen kijken. een nieuwe uitdaging van de pillen af. niet teveel achterom kijken denk ik altijd. het verleden kun je niet veranderen. de toekomst kun je nog aan werken.

prettige zondag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

goedemiddag, allemaal. ik heb goed geslapen gelukkig. ik moet mijn leven even weer wat aanpassen aan dit weer denk ik. me nu binnen gaan vermaken en daarbij zo weinig mogelijk op de laptop of mobiel lezen en zoeken. ik denk dat toch wel 1 van de beste therapieën is voor mij. @Rixie1, wat is dit nou dat jij je zo slecht voelt. of ben je weer iets geminderd de afgelopen dagen. 

wat was het druk gisteren hier niet normaal haha. maar ik hoop dat jullie allemaal veel inzicht hebben gekregen. en nu vooruit kunnen kijken. een nieuwe uitdaging van de pillen af. niet teveel achterom kijken denk ik altijd. het verleden kun je niet veranderen. de toekomst kun je nog aan werken.

prettige zondag allemaal

@Dikkie jij ziet ook alles :D ik was inderdaad pas op dag 7 van de afbouw van de vorige en gisteren alweer met nieuwe afbouw begonnen. Meteen beroerd, kan eigenlijk ook niet anders, maar nu ga ik door. Ik ga volgend weekend weg, een leuk uitje, en dan wil ik me goed voelen, dus ik dacht, als ik vast aan de volgende afbouw begin, voel ik me komende woensdag of donderdag super. Ik schakel niet terug. Even doorbijten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rixie1:

@Dikkie jij ziet ook alles :D ik was inderdaad pas op dag 7 van de afbouw van de vorige en gisteren alweer met nieuwe afbouw begonnen. Meteen beroerd, kan eigenlijk ook niet anders, maar nu ga ik door. Ik ga volgend weekend weg, een leuk uitje, en dan wil ik me goed voelen, dus ik dacht, als ik vast aan de volgende afbouw begin, voel ik me komende woensdag of donderdag super. Ik schakel niet terug. Even doorbijten.

begrijp ik helemaal, vooral van jou. jij bent net een pitbull die zich vastbijt in de afbouw. ik denk dan eerder dan wacht ik gewoon wat langer met afbouwen maar wil dat uitje niet verpesten. ik ga nu ook een paar dagen langer door. ik wil weer graag op een maandag minderen vraag me niet waarom. dus als het vandaag een beetje goed gaat ga ik morgen de uitdaging weer aan. ik denk dat ik ook probeer om nog 1x1dxezelfde dossis afbouw. en dan misschien wel wat lager. ik vind het zo'n moeilijke keuze. maar ik hou er wel rekening mee dat de ergste klap op wat voor manier dan ook straks wel zal komen.. ik ben bang in veel huilen daar heb ik tot nu toe ook het meeste last van tijdens afbouw. en pijnlijke kaken

hè dat brengt me bij jou @Louisa hoe gaat het met jou, krijg je de mond al wat verder open?

en @bolletje,  ben je op vakantie? hoe gaat het met je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Dikkie:

begrijp ik helemaal, vooral van jou. jij bent net een pitbull die zich vastbijt in de afbouw. ik denk dan eerder dan wacht ik gewoon wat langer met afbouwen maar wil dat uitje niet verpesten. ik ga nu ook een paar dagen langer door. ik wil weer graag op een maandag minderen vraag me niet waarom. dus als het vandaag een beetje goed gaat ga ik morgen de uitdaging weer aan. ik denk dat ik ook probeer om nog 1x1dxezelfde dossis afbouw. en dan misschien wel wat lager. ik vind het zo'n moeilijke keuze. maar ik hou er wel rekening mee dat de ergste klap op wat voor manier dan ook straks wel zal komen.. ik ben bang in veel huilen daar heb ik tot nu toe ook het meeste last van tijdens afbouw. en pijnlijke kaken

hè dat brengt me bij jou @Louisa hoe gaat het met jou, krijg je de mond al wat verder open?

en @bolletje,  ben je op vakantie? hoe gaat het met je

Nope n9g steeds vast 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

jeetje dat meen je niet, wat erg voor jou. blijf je afwachten og ga je naar huisarts of zo. ik heb geen idee maar spierverslappers ofzo misschien een optie? misschien zeg ik nu wel iets heel doms hoor

Diazepam zijn spierverslappers, lijkt me niet zo verstandig , ken hier iemand zij kreeg dat voor geschreven als spierontspanner, ze had hernia.

 :rolleyes: succes @Dikkie maandag nieuwe week, nieuwe kansen.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...