Spring naar bijdragen

Huiskamer van 19 augustus 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei Bellie:

@Cyclad58 auw! Teiltje met biotex hielp niet? Fijn dat het goed gaat met de diazepam.  Gaat het slapen ook goed. 

@Rixie1 ze kunnen zeggen wat ze willen over het afbouwen  van diazepam dat het lang in je bloed zit en pas over een paar  dagen de verschijnselen komen,  maar ik heb vandaag afgebouwd en ik heb dezelfde dag al last. En weet je wat mij opviel? Ik heb last van een brandende keel en tong, net of ik hem aan hete tong  heb verbrand.  Toen  dacht ik: verrek dat is waar ook,  dat heb ik steeds.  En toen moest ik aan jou denken!

Ik heb al dagen vreselijke  maagpijn.  Weet iemand of dat door de benzo's kan komen? @Greta had/ heeft het ook. Maar volgens mij niet door de medicatie. 

ja kan ook van de medicatie komen maagpijn.

daar zat ik laatst ook aan te denken @Rixie1 vandaar ook mijn vraag waarom overgaan van lora naar diazepam. wij bouwen bijna gelijkmatig af. en onze klachten komen tegelijkertijd en duren ook bijna evenlang zo raar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Frank86:

Dankje cylcad 

voor je reactie 

klopt helemaal wat je zegt gister had ik goed vandaag opeens weer mis onrust enz 

goed dat het met dia lukt 3 Mg is ook goeie dosis mooi dat je tema hebt omgezet 

en lastig dat je ontstoken teen hebt en dan nog antibiotica erbij hopelijk heb je geen pijn dat het maar geneesd

sterkte @cyclad58, doe rustig aan met je voet. en bedankt dat je alles zo duidelijk beschrijft. en succes met je verdere afbouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dikkie:

ik begrijp dat helemaal louisa wanneer je het niet vertrouwd kun je altijd de tandarts vragen of dit kan komen omdat je je kaken klemt. maar je kan hem wel dicht krijgen dus is hij volgens mij niet uit de kom. ik kon dat ook wel. en de onderkaak een beetje van links naar rechts lukt je dat ook? dat lukte mij ook wel zei het met helse pijn. jouw kaak spieren zijn hoogst waarschijnlijk zo enorm gespannen dat je de mond niet meer open krijgt. ik merk nu ook wel altijd als ik maar iets stress krijg het als eerste voel in mijn kaken. die laat ik dan bewust los beetje hangen  zeg maar. en mijn handen die tintelen en spannen ook aan. en kriebels in mijn kuiten. ik heb wel een paar dagen niet normaal kunnen eten. maar weet niet alles meer precies op de dag af. ik weet wel dat ik alles nu weer normaal kan. ik zeg niet dat het van de pillen komt, het komt echt van stress

@Dikkie je diagnose klopt als een bus. De speciale kaakfysio zei dat er zoveel spierspanning in mn kaken zit dat hij er niet doorheen kon komen. Dus het zit nog vast. Hij heeft van alles geprobeerd. En ik heb ook prikkeling in mn kuiten en een vast bekken. Ik ging huilend naar huis. Hij zei namelijk oh straks kun je met je mond open naar huis. Niet dus. 

Zwaar depressief en doodmoe nu. Had echt gedacht dat ie m wel open kon krijgen  :(

de kaakfysio liet zien hoe mn lijf ging trillen bij t proberen om mn kaak los te maken. Zoveel spanning in het lijf.

ik hoop net als jij dat t met de dagen wat opener gaat. Eten en poetsen zijn hels nu. 

 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Bellie:

Ja,  was het gewricht in een kramp.  Masseren met je vingers met lichte druk en voor de spiegel langzaam je mond open en dicht doen tot waar ie kan

Ik vind t doodeng dat ie niet opengaat. Krijg er juist spanning van! 

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

@Dikkie je diagnose klopt als een bus. De speciale kaakfysio zei dat er zoveel spierspanning in mn kaken zit dat hij er niet doorheen kon komen. Dus het zit nog vast. Hij heeft van alles geprobeerd. En ik heb ook prikkeling in mn kuiten en een vast bekken. Ik ging huilend naar huis. Hij zei namelijk oh straks kun je met je mond open naar huis. Niet dus. 

Zwaar depressief en doodmoe nu. Had echt gedacht dat ie m wel open kon krijgen  :(

de kaakfysio liet zien hoe mn lijf ging trillen bij t proberen om mn kaak los te maken. Zoveel spanning in het lijf.

ik hoop net als jij dat t met de dagen wat opener gaat. Eten en poetsen zijn hels nu. 

 

 

heel vervelend en pijnlijk @Louisa, maar gelukkig is het niks ernstigs. wat poetsen betreft poets wat lukt en anders maar gewoon goed spoelen eventueel met een mondspoeling.

ik begrijp dat er niks veranderd nu, je bent natuurlijk veel te gespannen wat begrijpelijk is.

misschien ook een bitje vragen aan de tandarts dan kun je niet bijten en de spieren niet  zo aanspannen

ik hoop dat de diagnose je rust zal geven en het de tijd durft te geven. wanneer je zoveel spanning houd zal het niet snel herstellen.

probeer wat @Bellie zegt het met een beetje druk masseren.  ik deed dit ook en het ontspant wel. alleen deed ik dit niet voor de spiegel maar gewoon op de bank voor de tv. dan ben je er minder mee bezig.

sorry @Louisa, ik had het idd niet geplaatst. ik geef de benzo's maar gewoon de schuld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bellie:

@Cyclad58 auw! Teiltje met biotex hielp niet? Fijn dat het goed gaat met de diazepam.  Gaat het slapen ook goed. 

@Rixie1 ze kunnen zeggen wat ze willen over het afbouwen  van diazepam dat het lang in je bloed zit en pas over een paar  dagen de verschijnselen komen,  maar ik heb vandaag afgebouwd en ik heb dezelfde dag al last. En weet je wat mij opviel? Ik heb last van een brandende keel en tong, net of ik hem aan hete tong  heb verbrand.  Toen  dacht ik: verrek dat is waar ook,  dat heb ik steeds.  En toen moest ik aan jou denken!

Ik heb al dagen vreselijke  maagpijn.  Weet iemand of dat door de benzo's kan komen? @Greta had/ heeft het ook. Maar volgens mij niet door de medicatie. 

Maagpijn door de benzo's? Zou kunnen. 

Bij wondroos is een teiltje met biotex niet aan te bevelen. Het is een bacterie, die moet er uit en dat kan alleen via antibiotica.
Ik liep er al een dag of 6 mee, maar dacht dat het wel over zou gaan. Niet, dus. Ik heb  wel wat sodabadjes genomen al, maar de arts zei dat ik dat beslist niet meer moest doen.....

Op de diazepam gaat het goed, maar vannacht had ik zoveel pijn van de wondroos rond m'n enkel dat ik nauwelijks geslapen heb. Nou ja, oorzaak bekend.
Pootje moet omhoog, dat doe ik dan maar braaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Dikkie:

ja kan ook van de medicatie komen maagpijn.

daar zat ik laatst ook aan te denken @Rixie1 vandaar ook mijn vraag waarom overgaan van lora naar diazepam. wij bouwen bijna gelijkmatig af. en onze klachten komen tegelijkertijd en duren ook bijna evenlang zo raar

Dan kunnen we elkaar even inlichten wat ons te wachten staat, @Dikkie ik heb net een paar uur goed beroerd op de bank gelegen, kwam opeens en ik dacht dat ik het weer gehad had deze afbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rixie1:

Dan kunnen we elkaar even inlichten wat ons te wachten staat, @Dikkie ik heb net een paar uur goed beroerd op de bank gelegen, kwam opeens en ik dacht dat ik het weer gehad had deze afbouw.

dus bij jou veranderd het patroon ook ineens @Rixie1, belachelijk gewoon. en jij bent ook nog minder gaan afbouwen of niet? wanneer neem jij je pil als ik vragen mag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...