Lika Geplaatst 4 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2020 Ik begrijp het @Sandro. Klopt. De oordelen. De lat. De innerlijke criticus. Die heb ik ook heel vaak op bezoek. Maar weet je: je doet wat je kunt. Als je anders (beter?) zou kunnen, zou je dat wel doen. En ja..opvoeden is samsarisch corvee (jan geurtz) En die.twijfel. Ja. Die is er soms. So be it. Terug naar de basis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2020 9 uur geleden zei Lika: Ik begrijp het @Sandro. Klopt. De oordelen. De lat. De innerlijke criticus. Die heb ik ook heel vaak op bezoek. Maar weet je: je doet wat je kunt. Als je anders (beter?) zou kunnen, zou je dat wel doen. En ja..opvoeden is samsarisch corvee (jan geurtz) En die.twijfel. Ja. Die is er soms. So be it. Terug naar de basis. Ja klopt, het aapje op de schouder. Vandaag was dan juist weer een hele positieve dag. 180 graden gedraaid binnen 24 uur, terwijl er niets veranderd is. Ik ben nog steeds ik, mijn omgeving is nog steeds mijn omgeving en ik doe dezelfde dingen. Dat geeft ook maar weer aan dat je niet alles moet geloven wat je denkt. bumperjim en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2020 Ik had gelezen wat er stond @Cleo66 Kinderen.. Hopelijk ben je snel weer de oude en kun je weer leuke dingen met hem doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden