Smaragd Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 Mijn geheugen gaat achteruit, logde in voor @Cleo66 Geef het wel even de tijd, iig 6 weken, dat is niet voor niks natuurlijk. Forceren gaat het tegenwerken natuurlijk. Je bent net zo ongeduldig als ik, snap het wel. Maar geef het even de tijd!! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 (bewerkt) @Renaldo61 heb je thuisbegeleiding? Iemand die vanuit de hulpverlening regelmatig bij jou thuis komt? Gekookte eieren zijn altijd goed, melk en cornflakes ook. Even volhouden tot aan de opname. En neem je medicatie in als je die hebt op regelmatige basis. Bouillon/soep is juist wel goed, tenzij je last hebt van hypertensie(te hoge bloeddruk, dan juist minder zout), dat weet ik natuurlijk niet. Wat een schattig hondje heb je, is hondje al weg?? Je regelt het dan wel goed, sterkte man. Zou zoveel meer willen doen maar dat je deelt, is al genoeg voor nu. Hou je bijeen 16 juli 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 https://verkenjegeest.com/de-regenboogbrug-rustplaats-huisdieren/ Voor treurende diereigenaren, want baasje ben je nooit. Sterkte Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2020 1 uur geleden zei takeiteasy: Nee joh, maak een geintje. Alcohol om je handen te wassen. Ja lekker voor als je antibus slik ool door je handen met alcohol te wassen kan je flink ziek worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden