Frank86 Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 5 uur geleden zei Bellie: Dat is van Frank86 aan Frankk Bellie ik ben het frank86 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 5 uur geleden zei Wanhopige: @Frank86wat zijn jouw symptomen? Angst en onrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 6 uur geleden zei Cyclad58: Weet je al hoe je de Lorazepam af gaat bouwen, @Frank86? Ik weet het niet 6 uur geleden zei Cyclad58: Weet je al hoe je de Lorazepam af gaat bouwen, @Frank86? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 28 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 Kun je mij daarin helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 36 minuten geleden zei Frank86: Bellie ik ben het frank86 Ik raak nu in de war. Bellie is frank86? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 36 minuten geleden zei Frank86: Angst en onrust Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 Zojuist zei Bellie: Hahaha! Nee hoor. Frank86 vergist zich. Hij dacht kennelijk dat ik vroeg van wie het bericht was. Ik ben Bellie en blijf Bellie. De enige echte Gelukkig Bellie. Ik dacht dat ik gek werd. Ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 Zojuist zei Bellie: Nee hoor, wees gerust zo erg is het nog niet met je Grapjas. Die Bellie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2020 17 minuten geleden zei Bellie: Kan je toch wel hebben hopelijk? Ja gelukkig. Ik Lig hier klaar wakker en trillend. Ik verdom het om iets in te nemen. Hopelijk slaapt iedereen lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 29 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 19 uur geleden zei Bellie: Helaas. En toen werd het al weer licht buiten.... Bah de laatste dagen ging het slapen juist beter. Nu om half 2 onrustig wakker geworden en daarna alleen maar liggen dommelen. Vandaag moet ik wat dingen doen waar ik wat tegen op zie. Zou ik mij onbewust druk maken? @Bellieik herken dat. Zo gaat dat op en neer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden