Spring naar bijdragen

onze h. kamer 3-6-2020

Aanbevolen berichten

Goeie morgen harde werkers,

Cyclad is je vrouw al naar de h. arts geweest?

M. l. hoe was het gesprek gisteren met de verslavingsarts, ben je wat opgeschoten?

Wil. volgens mij schrijf je wat minder paniekerig, voelt dat ook zo?

Nou nog één dag en dan ga ik weer naar de dagbesteding. Heb er zo'n zin in hé. Heerlijk.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

M. l. hoe was het gesprek gisteren met de verslavingsarts, ben je wat opgeschoten?

Nou nog één dag en dan ga ik weer naar de dagbesteding. Heb er zo'n zin in hé. Heerlijk.

Ach gisteren ging het zo goed vannacht niet geslapen maar het komt wel goed tinnitus. gaat zo hard heel vervelend    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik heb mij al eens voorgesteld op het forum.

Ik zit nog steeds aan de benzo''s. Mijn probleem is dat ik stik van de angst, heb al cgt gehad en nog maar het lijkt niet te helpen. Weet iemand of het door de benzo''s kan komen? De angst? Ik krijg allemaal psychosomatische klachten en ben doodmoe. Mijn hoofd zit helemaal vol, zo lijkt het. Heel veel zenuwen en spanning. Ze zeggen dat ik verkeerd denk en dat hierdoor de angst ontstaat en de spanning e.d..

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Doorbijter,

Dank je voor je antwoord. Ik weet ook niet of het door de benzo''s komt of niet. Ik twijfel steeds. Zit nu op 12 en een half diazepam plus nog 7,5 mg Olanzapine. Heb hier jaren eerder ook geschreven is te vinden in mijn profiel. Heb ook het gevoeld dat de diazepam niets doet maar kan ook komen doordat het een spiegel vormt en je het niet meer merkt.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je verhaal even kort gelezen. Ik ben zelf ook overgestapt op diazepam en je voelt idd niets als je dit neemt omdat je een constante spiegel hebt, zoals je zelf ook al schrijft. 

Je klachten kunnen echt heel goed door de benzos komen. Ik zou het eerder daar wel aan toeschrijven dan niet. Bij mij strooien ze steeds met een angst en paniekstoornis, maar ik weet zeker dat t ontwenning is. 

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij jou dus ook al. Het is lastig het onderscheid te maken zolang je die benzo''s slikt. Maar die twijfel gaat maar niet uit mijn hoofd. Ik ben bang voor de gewoonste dingen, zoals douche, boterham maken enz.Yollie was wel van haar angst af toen ze afgebouwd was.

Jij ook sterkte.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Ja ik had gisteren  minder last  van piekeren en voelde dat ook goed fijn was Dat ik ging met de hond naar buiten en om de hoek is een kroeg heel druk was het daar ik zit er nooit ik hou niet van alcohol  maar die mensen waren allemaal zo blij ik genoot er van de mensen moeten de straat op ik wil mensen zien  en kinderen  het was goed   fijne avond.   Liefs Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Wilhelmina:

Ach gisteren ging het zo goed vannacht niet geslapen maar het komt wel goed tinnitus. gaat zo hard heel vervelend    liefs wil

2 uur geleden zei karin123:

Bij jou dus ook al. Het is lastig het onderscheid te maken zolang je die benzo''s slikt. Maar die twijfel gaat maar niet uit mijn hoofd. Ik ben bang voor de gewoonste dingen, zoals douche, boterham maken enz.Yollie was wel van haar angst af toen ze afgebouwd was.

Jij ook sterkte.

2 uur geleden zei karin123:

Jij ook sterkte.

Ik ben ook bang om te douchen en vooral mijn haar te wassen want dan moet ik mijn ruis en hoorapparaat uit en gaat tinnitus harde te keer ik heb daar angst voor    ik wil mijn haar weer verven ook angst ik wil dat niet    groetjes Wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-6-2020 om 07:44 zei bolletje:

Ha @bolletje, hoe is de dagbesteding bevallen? Vast goed wed ik!
Mijn vrouw is verwezen naar de fysiotherapeut, vanavond heeft ze al haar eerste behandeling. Het is volgens de arts geen clusterhoofdpijn. Gelukkig maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Cyclad58:

Het is soms onverklaarbaar. Tijdens mijn afbouwen had ik ook angsten die nergens op sloegen. 

Toen ik nog niet afbouwde had ik die klachten ook al en nu is 20 mg Oxazepam af. Zo nu en dan neem ik er 1tje en merk ik dat ik iets minder zenuwachtig word. Heb steeds de neiging om er twee bij in te gooien zo nerveus. Voel het in al mijn ledematen en rond mijn mond, die zenuwtrekkingen. Ben ook totaal mijn zelfvertrouwen kwijt en voel me nooit veilig bij mezelf, doodeng.

Dank je voor je antwoord Cyclad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei karin123:

Toen ik nog niet afbouwde had ik die klachten ook al en nu is 20 mg Oxazepam af. Zo nu en dan neem ik er 1tje en merk ik dat ik iets minder zenuwachtig word. Heb steeds de neiging om er twee bij in te gooien zo nerveus. Voel het in al mijn ledematen en rond mijn mond, die zenuwtrekkingen. Ben ook totaal mijn zelfvertrouwen kwijt en voel me nooit veilig bij mezelf, doodeng.

Dank je voor je antwoord Cyclad.

Ja, precies dat, @karin123
Je mist het veilige gevoel in jezelf. Had dat ook, ik durfde zelfs niet alleen te zijn, terwijl ik dat altijd prima vond. Zo bizar.

Op welke dosering zit je nu nog? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ja, precies dat, @karin123
Je mist het veilige gevoel in jezelf. Had dat ook, ik durfde zelfs niet alleen te zijn, terwijl ik dat altijd prima vond. Zo bizar.

Op welke dosering zit je nu nog? 

Ja dat is precies wat ik bedoel. Ook ik durf niet alleen te zijn, mijn man is thuis en hoeft niet te solliciteren. Ik zit nu op 12 en een halve Diazepam en 7,5 mg Olanzapine. Is dat overgegaan toen je was afgebouwd?

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Bellie:

Wij hebben een chalet in onze eigen woonplaats om te verhuren met airbnb. Mijn man zei van de week: ik ga ff een nachtje slapen in  de chalet. Ik meteen: IK DACHT HET DUS NIET!!

Hier blijven jij! Hahaha

Jij dus ook al, naar is dat he, dat je niet meer alleen durft te zijn omdat het niet veilig voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...