Spring naar bijdragen

Huiskamer 15 mei 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Brak geslapen. Gister ging die kies weer zeer doen. Alleen nu heel heftig. Bleef aanhouden. Heb uit ellende toch maar de tandarts gebeld. Het moet. Kan van de pijn niet slapen en niet rustig liggen. Vreselijke pijn onder die kies. Heel Mn kaakbeen klopt en doet zeer. Erger dan ervoor waar perio aid en paracetamol nog werkte. Het bloedde ook als een rund! Dat t mn mond uitstroomde. 

Zonder enig energie zo 10 voor 9 naar de tandarts. Wens me sterkte. 

Echt even ellende. Maag doet pijn en de kies. Heb t ff niet best. Zo moe. Maar hopelijk kan de tandarts wat voor me doen!!!

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou sterkte dan maar weer Louisa. Ik hoop; dat als ie moet trekken, dat het dan verdoofd kan worden.:):lips:

Nou als het goed is, wordt een van de dagbestedingen per 1 juni geopend. Dan heb ik 3 mnd. alleen thuis gezeten. Das ook meer dan genoeg.

Gisteren een afspraak gemaakt voor een endoscopie, kan daar 13 juni naar toe. Tja en verder vandaag maar weer spray painten. Het blijft leuk ook al lukt het vaak niet. We blijven doorgaan. Lekker in m'n hoekje achter het tuinhuisje. Altijd echt warm.:sun:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Brak geslapen. Gister ging die kies weer zeer doen. Alleen nu heel heftig. Bleef aanhouden. Heb uit ellende toch maar de tandarts gebeld. Het moet. Kan van de pijn niet slapen en niet rustig liggen. Vreselijke pijn onder die kies. Heel Mn kraakbeen klopt en doet zeer. Erger dan ervoor waar perio aid en paracetamol nog werkte. Het bloedde ook als een rund! Dat t mn mond uitstroomde. 

Zonder enig energie zo 10 voor 9 naar de tandarts. Wens me sterkte. 

Echt even ellende. Maag doet pijn en de kies. Heb t ff niet best. Zo moe. Maar hopelijk kan de tandarts wat voor me doen!!!

@Louisa heel veel sterkte. Gelukkig kan je naar de tandarts. Bolletje respect voor jou optimisme. Ik heb beetje geslapen. Ik krijg niet vanzelf slaap. Ik ga vroeg naar bed en dan lig ik heel stil en val ong 1.00 in slaap. Veel wakker met zweten en trillen en nerveusiteit.  En als ik wakker word voel ik me ziek. Nerveusiteit en ziek voelen trekt weg maar trillen gaat constant door. Ik heb ook een brandend gevoel in mijn buik. Schijnt ook een symptoom te zijn. Vandaag gaat de psyhiater weer bellen. Ik zal moeten zeggen dat ik geen med meer heb ingenomen. Hij zal het me weer adviseren. Ik wil dat niet want ik verleng dan alleen maar het genezingsproces en geen garantie dat mijn symptomen afnemen. Kan erger worden en dat slaap helemaal weer verdwijnt.Ik heb uit wanhoop erik paling gemaild. Maar helaas nog geen antwoord ontvangen. Ik wou dat ik iets tegen de trilling kon doen.Mijn psyhiater blijft ontkennen dat het een afkickverschijnsel is. Wordt moedeloos als ik lees dat genezing lang duurt. Elke dag als ik wakker wordt hoop ik dat het weg is. Ik tril nu al bijna 6 maanden. Kan geen boek lezen kan geen tv kijken door trillen. Ik wil graag op bezoek op vak of ergens logeren. Dat gaat natuurlijk niet vanwege corona maar ik durf niet. Niet omdat ik bang ben maar omdat ik de hele dag tril en denk dat ik nergens ga kunnen slapen. Bloeddruk was gisteren weer redelijk. 

 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Half 3 wortelkanaalbehandeling. Het was zo ernstig dat ik er tussen gepropt ben. Ben nerveus en doodop. Wens me sterkte! Ik heb nog nooit iets gehad aan mn gebit en vind t doodeng. Dan ook, ben doodmoe! Echt even afzien vandaag!

Het moet gebeuren. De pijn blijft anders en kan zelfs je kaak ontsteken. Dus t moet. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Louisa:

Half 3 wortelkanaalbehandeling. Het was zo ernstig dat ik er tussen gepropt ben. Ben nerveus en doodop. Wens me sterkte! Ik heb nog nooit iets gehad aan mn gebit en vind t doodeng. Dan ook, ben doodmoe! Echt even afzien vandaag!

Het moet gebeuren. De pijn blijft anders en kan zelfs je kaak ontsteken. Dus t moet. 

Sterkte. @Louisa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Yollie:

Psyhiater heeft gebeld. Hij is het nu met me eens. Niks meer slikken en uitzitten deze hel. Pff wel zwaar.

Fijn dat de psychiater het met je eens is. Sterkte met het uitzitten. Het is heel erg zwaar, maar je kunt het. Je hebt uit eigen beweging de medicijnen gestopt, de wilskracht heb je absoluut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Nou sterkte dan maar weer Louisa. Ik hoop; dat als ie moet trekken, dat het dan verdoofd kan worden.:):lips:

Nou als het goed is, wordt een van de dagbestedingen per 1 juni geopend. Dan heb ik 3 mnd. alleen thuis gezeten. Das ook meer dan genoeg.

Gisteren een afspraak gemaakt voor een endoscopie, kan daar 13 juni naar toe. Tja en verder vandaag maar weer spray painten. Het blijft leuk ook al lukt het vaak niet. We blijven doorgaan. Lekker in m'n hoekje achter het tuinhuisje. Altijd echt warm.:sun:

Ha wat fijn dat je weer naar de dagbesteding kunt., @bolletje

Zo wordt het leven voor jou ook weer iets normaler. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...