Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Prachtig Bolleke. 

Zo nou gister weer mezelf positief gedacht. In de ochtend een shit load aan negatieve gedachtes wist ik te keren. De ochtend was goed te doen. Wel moe. Middag gerust en werd niet echt uitgeruster wakker. Te kort voor een oppepper. Dus weer negatief onrustig moeilijk. Ik heb mezelf weer positief gepraat maar wat is dat een gevecht. Maar t lukte. Ik was vrij rustig. Het ging niet vanzelf, maar t kwam los!!!!!!!! 

Ik ging zitten en mezelf afleiden/ontspannen, voelde vermoeidheid in de hersenen en daar word ik negatief van. De spanning kwam weer terug en t positievere verdween weer... Weer negatief en onrustig verdraaid nog aan toe!!! Lijk wel zo'n schommelschip! Later ging t wat maar bleef down. Ik had geen puf meer. Ik dacht laat maar zijn dat down gevoel. De avond was pittig. Ik was zo bekaf. Alsof ik een gevecht met een draak had geleverd. Mn hersens zo naar. Ik liet t maar zijn. Voort slapen ging t wel weer een beetje. Op en neer op en neer. 

Ik heb weer onrustig geslapen met heftige dromen. Werd half 2 wakker met een slaaphand. Heb je geen gevoel meer in je hand. Ik sliep wel weer maar ben bekaf. Alsof ik in mn slaap heb gevochten? Mn hele lijf doet zeer. Hoe kan t anders dan dat je vecht? Spierpijnen, heel moe, benauwd. Angst. Alsof ik niet heb geslapen. Misschien pms? Of overdag vechten in de nacht gaat t door? Ik weet t niet meer. Dit schrijven kost me heel veel moeite. 

Ik weet nu niet of ik goed bezig ben. Heb nu zware avonden... naar slapen met uitputtend gedroom en brak wakker worden. De angst zit er in. Hoe dan ook, het gaat niet vanzelf.

Heb nu 3 dagen amper gehuild. Terwijl ik gewoon was elke dag te janken met met mn lijden aan de haal te gaan. Dat heb ik nu gestopt. Als je huilt ga je niet positief denken. Heb gister af en toe gelachen. Maar weet nu niet of ik mn ware emoties onderdruk. Dat ik als t ware mezelf voor de gek hou. En dat ik ga opkroppen. Ik ben gewoon nu moe en verward dus ik kan beter niet teveel denken. 

Het is miss mede door pms erg lastig? Ik weet nu niet waar ik de puf vandaan haal om positief te zijn. Maar wil t niet opgeven. Ben bekaf... miss vecht ik weer iets te hard de andere kant op. Het ging op die fysiek moeie dag zo vanzelf dat de euforie loskwam. Nu lukte dat niet meer een 2e maal zo goed. Het verschil denk ik: mn brein. Op die dag was mn brein helderder en minder naar, ik kan gewoon geen rust vinden en blij zijn als dat hoofd een kwellende nachtmerrie is. Lukt gewoon niet. Als dat hoofd helder voelt dan word ik al gauw blij. Dan is t appeltje eitje. Nu voelt dat hoofd zwaar alsof ik vastzit met mn hersens in een takkenbos. Hersenmoe en moedeloos word je er van. 

Ben aardig verward nu. En voel me op. Ik eet ook nog steeds slecht sinds de buikgriep. 

Kan een virus weken aanhouden? Mijn man is al beter, maar ik ben sinds die 8 dagen heel ziek te zijn niet meer echt helemaal beter. Heel moe en gevoelige maag. Eet nu al 2 weken rijstpap met groente als avondmaaltijd. Zwaarder gaat er nog niet in... nu is mn maag al gevoelig sinds die maagzweer en waar ik maagzuurremmers voor kreeg. Heb toen ook lange tijd rijst gegeten. Maar al maanden at ik weer alles en alles ging goed er in mits gezond. 1x friet op van snackbar en dat viel niet lekker. Dus frituurvet vind de maag niet lekker. Verder ging alles wel. 

Ik voel me uitgeput. Int hoofd en pijnlijk lijf. Ik laat t maar zijn wat het is. Ik weet nog niet of ik vandaag positief kan zijn. Kijk wel. Niks forceren. 

Ben nu zo verward dat ik even alles kwijt ben. Overzicht. Afgelopen dagen. Mezelf. Dan ben ik heel raar. Geen idee hoe deze dag gaat, maar gister was redelijk goed tot ik down werd en bekaf voelde. 

bewerkt door Louisa
Geplaatst

Louise. Ook goedemorgen. Gelukkig ik ben uit bed, wat een nacht, ook ik heb heel slecht geslapen, voel mij moedeloos. Ik weet niet hoelang een virus aanhoudt. Ik was gisteren actief met mijn kaarten maken. Te druk en te actief? In ieder geval is het nu weer helemaal mis. Maar hopen dat dit na de koffie opknapt. Ook voor jou hoop ik dat de dag toch nog positief wordt. 

Geplaatst

Louisa wat ben je goed bezig zeg. Ja je moet niet vergeten dat al die neg. gevoelens die je hebt gehad, er ook uit moeten, maar wat wel erg goed is is dat je het gevoel van positief denken ook ervaart. Daar moet je je aan vast houden. Dat zijn de momenten die je kracht geven meis.

Mientje het kan best zijn dat je gisteren te druk was waardoor je onrustig in bed wordt. Rust je overdags ook wel eens?

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei bolletje:

Louisa wat ben je goed bezig zeg. Ja je moet niet vergeten dat al die neg. gevoelens die je hebt gehad, er ook uit moeten, maar wat wel erg goed is is dat je het gevoel van positief denken ook ervaart. Daar moet je je aan vast houden. Dat zijn de momenten die je kracht geven meis.

Mientje het kan best zijn dat je gisteren te druk was waardoor je onrustig in bed wordt. Rust je overdags ook wel eens?

Nu even niet. Ben verward trillen beven en voel me even vreselijk... sta op janken. Ben echt heftig aan t beven. Ben t even helemaal kwijt Bol. Gewoon misselijk beroerd... benauwd. Pfff... Heb 37 6 lijk wel ziek? Zo voel ik me... spierpijnen hoofdpijn misselijk beroerd.... leek een week weg maar nu is t er weer al dagen. Geen eetlust. Spierpijn moe niet lekker. Krachteloos lamlendig. Wat heb ik ineens?

bewerkt door Louisa
Geplaatst
2 uur geleden zei bolletje:

Bolletje. Het kan best zijn dat ik gisteren te druk was. Als ik actief bezig ben vergeet ik even alles. Het gaf zo'n voldoening om wat kaarten te maken voor wat eenzame mensen en ook voor een collega die corona heeft. Toch heb ik wel aan mijn rust gedacht, heb wel een paar keer een uurtje op de bank gelegen om te rusten. Misschien te enthousiast? Mijn benen willen bijna niet meer en mijn hoofd is dol.

Geplaatst (bewerkt)

Hahaha Mientje ik ken het het gevoel van voldoening. Dan ga je toch niet slapen ben je gek:D Nou dan vandaag maar rustig aan doen meis.

Louisa de tijd dat ik net gestopt ben met alc. had ik dat ook.  Bij mij was het omdat ik net gestopt was met drinken en af en toe kwamen er een hoop gevoelens ongecontroleerd uit. Ik had daar niet de hand in en schrok me dood. Alles draaide en bewoog. Doodeng, maar niet gek als je stopt. Altijd alles weggezopen. Als die rotgevoelens zouden blijven zitten is dat een hele zware vuilniszak op je rug. Het is goed dat het er uit komt en op een gegeven moment wist ik, het gaat over en de angst verdween. Dat was bij jou van de week toch ook? Je hoeft niet persé positief te denken, als je het maar accepteert. Das het belangrijkste.

bewerkt door bolletje
Geplaatst
1 uur geleden zei bolletje:

Hahaha Mientje ik ken het het gevoel van voldoening. Dan ga je toch niet slapen ben je gek:D Nou dan vandaag maar rustig aan doen meis.

Louisa de tijd dat ik net gestopt ben met alc. had ik dat ook.  Bij mij was het omdat ik net gestopt was met drinken en af en toe kwamen er een hoop gevoelens ongecontroleerd uit. Ik had daar niet de hand in en schrok me dood. Alles draaide en bewoog. Doodeng, maar niet gek als je stopt. Altijd alles weggezopen. Als die rotgevoelens zouden blijven zitten is dat een hele zware vuilniszak op je rug. Het is goed dat het er uit komt en op een gegeven moment wist ik, het gaat over en de angst verdween. Dat was bij jou van de week toch ook? Je hoeft niet persé positief te denken, als je het maar accepteert. Das het belangrijkste.

Dankje je Bol!!! Ik heb flink gejankt 3 kwartier schrok ook ervan. Moest er uit kon t niet stoppen. Ben nu heel moe.

Gedachtes komen gedachtes gaan

Positieve komen vanzelf eraan

Omarm ze vast met beide handen

Zodat je niet in negativiteit gaat verzanden...

Ik laat t komen en gaan en nu op zich niet heel negatief. Ook niet super positief. Morgen kan ik meer vertellen.

Maar ik heb een weeïge maag nog. Er zit iets nog te gisten. Geen koorts maar weken kwakkelen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...