Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 13 april 2020


Angke

Aanbevolen berichten

Hey lieverds

Ik hoop voor iedereen een beetje rustig vandaag.

Het is een tijdje geleden,maar gezien de omstandigheden lukt het mij wel,mijn partner heeft mij dus verlaten over 2weken,hij hield er al een affaire op na,makkelijk is het zeker niet,ik heb het er verdomd moeilijk mee,mijn energy is weer af. Door de gesprekken met mijn psychologe ontdekte ik dat ik al 8jaar samen leefde met een narcist,mijn partner was en is een narcist dus,ja nu lees ik er veel over en idd,...pfffff

De verwijten,het kleineren,duwen,agressie enz....echt het doet toch pijn,nu behandeld hij mij in stil zwijgen,doet of ik dood ben typisch een narcist,. Dus echt lieverds zo moeilijk om er door te komen,.

Maar ik moet dit over winnen voor mij zelf,ik heb geen zelf vertouwen niet meer,en nog vele punten waar ik moet aan verder werken,nooit gedacht dat mij dit ook nog ging over komen.

Hoe gaat heg hier verder met iedereen nog?   Ik ga vandaag bij lezen.

Sorry dat ik er minder ben,maar ik moet over alles door,maar ik vergeet jullie niet hoor.

Zo ik wens iedereen een fijne dag toe,liefs Angke xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben meer dood dan levend. Gister kreeg ik last van mn maag. Geen knallende koppijn zoals afgelopen 3 dgn maar een maaggevoel dat vreselijk was. Nu weer. Alsof mn tong brandde en mn keel uitgedroogd was tot in de maag. Maar zelfs drinken voelde teveel. Niet te doen. Ik slik maagzuurremmers. Ik had naproxen en diclofenac gebruikt (gewoon van drogist) en kreeg eind zomer 2019 last van mn maag. Dacht eerst stress of galstenen. Zo'n pijn op 1 plek. Naar dokter. Gelukkig was ik toen nog wat beter er aan toe. Het was een beginnende zweer. Echo gehad. 

En nu voel ik weer die plek! Het was maandenlang weer beter na weken van pijn. En nu is t er weer. Ik weet niet wat voor virus dit is, maar het is mn dood. Ik kan nog steeds moeilijk eten. Ik probeer kleine beetjes. Zelfs drinken en mn pillen vallen zwaar. 

Ik werd beroerd wakker veel te vroeg en Het eerste wat ik voelde was dat ik doodga. Zo ellendig ben ik nu. 

Mn man drinkt al zijn koffie. Eet alweer en ik op dag 6 ben beroerder dan ooit. Maar goed ik had t al pittig en hij is gezond. 

Mijn immuunsysteem werkt niet meer. Ik begeef t zo langzamerhand. Mn stresssysteem werkt wel.

Ik heb last van een kies. Ging gisteravond met een tandenstoker erlangs en bloedde als een rund. Opeens heb ik daar heel veel pijn. Ze zeggen dat t door ziek zijn komt. Griep gaat op je zwakke plekken zitten. Daarom ook pijn aan de maag weer????

Ik weet t niet meer. Alleen dat t ondraaglijk lijden is gister en nu. Ik ben zo uitgeput. Verzwakt door niet eten slecht slapen weinig rust overal pijn... Ik kan niet meer. Mn hoofd is wazig en verward. 

Ik typ t maar van me af. Ik weet ook niet wat helpt. Probeerde tot 8 uur te liggen maar ik dacht echt dood te gaan. Woelen kreunen geen enkele positie was prettig. 

Ik overleef dit niet meer. Ik weet niet meer een positie te vinden dat ik even rust heb. Alles doet pijn. Ik adem moeilijk. Heb niet eens koorts. Nu juist extreem laag voor mijn doen 36.6. Normaal 37.1 of 37.2. 

Ik heb t gevoel dat t niet echt is wat ik doorsta nu. 

Warm en koud tegelijk. Dorst en niet willen drinken tegelijkertijd. Uitgeput maar niet rustig kunnen liggen of zitten.

Ik had t al zwaar genoeg zonder virus. 

Ik ben bang dat t me teveel is. Ik weet even niet meer waar ik t zoeken moet! :(

Mn hoofd werkt ook niet mee. De angst is ook keihoog gek genoeg???

Nu besef ik hoe goed ik t nog had dat ik kon eten en drinken zonder problemen. Heel basaal. Maar dankbaar als je t hebt en kan. 

Ik hoop echt dat jullie t beter hebben nu!

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben uitgeput. Elke beweging is me teveel. Raak buiten adem. Trillen keihard. Bonzend hart. Borstkas doet pijn . Zweten warm slecht slapen. Ik ben gesloopt. Ik wil niet meer aan de antidepressiva. Was zo agressief van geworden. Vreselijke dingen toen uitgehaald. Ik weet niet of ik op mijn toppunt ben gekomen en hoe lang dit nog doorgaat. Ik ben in de hel terecht gekomen. Ik voel me geen sec goed. Dit is ondragelijk. Volgens mij gaat mijn hart het begeven. Ik geloof niet dat dit over gaat. Ik probeer wel wat van me te laten horen. Maar als ik niet meer op het forum kom dan heeft mijn hart het begeven. Ik probeer te blijven ademen. 

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Yollie:

Ik ben uitgeput. Elke beweging is me teveel. Raak buiten adem. Trillen keihard. Bonzend hart. Borstkas doet pijn . Zweten warm slecht slapen. Ik ben gesloopt. Ik wil niet meer aan de antidepressiva. Was zo agressief van geworden. Vreselijke dingen toen uitgehaald. Ik weet niet of ik op mijn toppunt ben gekomen en hoe lang dit nog doorgaat. Ik ben in de hel terecht gekomen. Ik voel me geen sec goed. Dit is ondragelijk. Volgens mij gaat mijn hart het begeven. Ik geloof niet dat dit over gaat. Ik probeer wel wat van me te laten horen. Maar als ik niet meer op het forum kom dan heeft mijn hart het begeven. Ik probeer te blijven ademen. 

Hartkloppingen zijn vreselijk maar meestal onschuldig. Ik denk toch dat t angstaanvallen zijn. Kan ook chemische angst zijn. Je bent niet echt bang, maar de medicatie geeft wel de symptomen van angst. Ik had dat na een poging van de afbouw van mn antidepressiva. Ik lag in bed dacht net te slapen en dan werd ik wakker met bonzend hart. Trillende ledematen maar was heel kalm en zei tegen mn man dat is de afbouw. Dat kun je een tijd volhouden maar op den duur word je er gek van en uitgeput ja. Ik werd bang van de symptomen. Dan krijg je wel angst. Ik dacht dat t ook niet meer weg ging en ik t niet meer trok. Ik ben weer AD gaan slikken maar dat maakte me niet beter. Ik kreeg er oxazepam bij en ben toen benzo verslaafd geworden. Dat verloor zijn werking. Heb me AP laten aanpraten om de oxa weg te laten maar dat lukte me niet. Ik had er opeens 3 medicijnen bij en meer AD. Omdat ik dacht het komt door medicatie en gaat nooit weg zonder medicatie... Achteraf denk ik, wat als ik had doorgezet? Had mn leven er niet beter uit gezien? Pilvrij. 

Ik hoop van harte dat je krachtiger bent als ik. Maar ik kreeg ook psychiaters die me vertelden AD omhoog en kan niet van afbouwen komen. Dit forum kende ik niet en ik werd niet gehoord. 

Yollie die klachten komen van de afbouw. Dat weet ik zeker. Van wat ik hoor en lees kan het weggaan. Een goede therapeut? Die weet dat t afbouwsymptomen zijn.

Je bent best rap afgebouwd en nog maar kort pilvrij. Ik hoop dat je t nog de tijd kan geven. Ik slik een hele apotheek en voel me klote. Blijf zien op pilvrij zijn! Je lichaam moet weer helemaal balanceren. 

Studie van Paling laat zien dat benzo afbouw verbetering gemiddeld na een half jaar komt! Maar jij bent ook AD afgebouwd. Dus je hebt t dubbelop. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...