Spring naar bijdragen

onze h. kamer 8-4-2020


Aanbevolen berichten

Joehoe Kanjers,

Hoe is ie en hoe hebben we geslapen?  Vandaag maar weer lekker veel genieten van de zon hé? Wil. heb je een beetje kunnen slapen meis?

En Louisa jij?

Hoe is het met het trillen Yollie? En even een dikke knuffel geven aan K.N.M.:lips::rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen fijn je te zien

Redelijk geslapen. Gister een vreselijke dag gehad, terwijl ik heel goed had geslapen. Ik weet niet wat ik had? Ik stond op dizzy misselijk onwel voelen... kreeg mn middageten niet weg. Kon moeilijk kaarten maken tranen... maar sliep wel 35 min tussen de middag. Alleen werd weer beroerd wakker? Misselijk. Kreeg alleen komkommer weg. Geen koorts en ik denk dat hoofd dat uitgeput is?

Vanaf 3 uur huilen was ik eindelijk stil wilde rustig op de bank zitten en spellen doen en kwam mn hoofd direct na zitten opgezet. Gewoon pijn. Weer huilen... Heel raar? Mn man snapte t ook niet meer. 

Heel de avond rusteloos gelegen in bed. Tranen. Ik kon niks. Dat hoofd is zo naar. Kan niet ontspannen. Ik snap er niks meer van. Ik weet niet wat ik heb, maar die breinsensaties zijn doodeng. Raak compleet in paniek. Had ook heel de dag een droge mond. Probeerde mn psycholoog te bellen. Weer onbereikbaar. Kan niet ontspannen als dat hoofd zo naar is. Een foto die moeders appt dat ze koekjes heeft gebakken met de kleinkids is al teveel om te verwerken en ervaar ik als zwaar.  Het baart me echt zorgen de mate van overprikkeld zijn. 

Nu wakker met keelpijn en oren. Heb ik toch iets onder de leden als manlief opperde? Dat daarom dat hoofd zo naar is? Nu voel ik t ook. Zwaar overprikkeld. Echt heel zwaar en moe in het hoofd. Je wilt wel maar t hoofd zegt nee. 

Ik weet niet hoe ik de dag doorkom met dit hoofd. Ik heb nu al last vd warmte. Bizar.

Ik dacht na mn pms betere dagen te hebben. Niet slechter!? Ik snap er niks van? 

Ben heel erg in de war. Kan moeilijk denken en tot overzicht en besluiten komen. Sta als bevroren vastgenageld. Denken doet pijn. Geheugen is ernstig vernaggeld. Ik kan t niet omschrijven wat een horror brein ik heb en weet niet wat het is? Het was gister ondraaglijk gewoon. Nachtmerrie. Vanaf opstaan tot slapen. Ben bang vandaag erger. Ik had echt t idee dat t niet echt was en ik in een nachtmerrie vast zat. 

Ik heb nu ook dikke keel. Dus miss toch iets onder de leden? Nou ja we gaan t komende dagen wel zien. Al riep ik gister wel een aantal maal ik ga dood en dacht echt te sterven.

Alles is teveel. 

Weet niet wat vandaag me te wachten staat? Ik hoop aub iets beter!!!! 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Joehoe Kanjers,

Hoe is ie en hoe hebben we geslapen?  Vandaag maar weer lekker veel genieten van de zon hé? Wil. heb je een beetje kunnen slapen meis?

En Louisa jij?

Hoe is het met het trillen Yollie? En even een dikke knuffel geven aan K.N.M.:lips::rose:

@Bolletje. Fijne dag toegewenst. Ook iedereen hier. Nog geen 2 u geslapen. Gisteren bijna 6 zo wisselend. Trillen keihard. Nog erger als niet slapen. We ploeteren maar verder. Knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Yollie.

Louisa hoe is het contact met je h. arts? Zat net te denken hé  Als alcoholist in rustte kreeg ik vroeger wel eens Librium voor de ontwenningsverschijnselen. Misschien helpt het ook een beetje voor medicatie. Je zou het misschien eens kunnen overleggen met de arts.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei bolletje:

Dank je Yollie.

Louisa hoe is het contact met je h. arts? Zat net te denken hé  Als alcoholist in ruste kreeg ik vroeger wel eens Librium voor de ontwenningsverschijnselen. Misschien helpt het ook een beetje voor medicatie. Je zou het misschien eens kunnen overleggen met de arts.

Mm huisarts neemt me niet serieus. Ben ik een angstlijder en die hebben me aan de benzos geholpen... ze weten alles en doen niets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren mijn eerste gesprek gehad met de psychologe. Ging heel goed, zie de samenwerking helemaal zitten. Wel zo duur altijd. Eerste contact met angstcentrum was niet zo goed. Daar krijg je direct als antwoord van benzo-afkick, dat dit maar 1 week duurt??? Heb dan direct het idee niet serieus te worden genomen en dat alle symptomen op angst worden gezet.

Vrij goed geslapen, hoop dat het zo blijft. Maar sta altijd heel angstig op, gaat zo veder in de loop van de dag. Wandelen gaat me nog altijd goed af, kan mijn zinnen dan altijd goed verzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kabouter0Wesley:

Gisteren mijn eerste gesprek gehad met de psychologe. Ging heel goed, zie de samenwerking helemaal zitten. Wel zo duur altijd. Eerste contact met angstcentrum was niet zo goed. Daar krijg je direct als antwoord van benzo-afkick, dat dit maar 1 week duurt??? Heb dan direct het idee niet serieus te worden genomen en dat alle symptomen op angst worden gezet.

Vrij goed geslapen, hoop dat het zo blijft. Maar sta altijd heel angstig op, gaat zo veder in de loop van de dag. Wandelen gaat me nog altijd goed af, kan mijn zinnen dan altijd goed verzetten. 

@Kabouter0Wesley stom bij mii wordt bijna alles vergoed. Benzo afkick. 1 week . Mooi niet. Ik heb geen angst meer maar mijn zwager die psyhiater is beweert van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben jij onder behandeling bij je zwager?????of begrijp ik het niet goed.

Mijn man was klinisch psycholoog maar hij zou mij nooit kunnen behandelen. De meeste psychiaters zijn zelf zo gek als een deur vertelde er mij ooit een. Ik geloof dat ie gelijk heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Louisa:

Goedemorgen fijn je te zien

Redelijk geslapen. Gister een vreselijke dag gehad, terwijl ik heel goed had geslapen. Ik weet niet wat ik had? Ik stond op dizzy misselijk onwel voelen... kreeg mn middageten niet weg. Kon moeilijk kaarten maken tranen... maar sliep wel 35 min tussen de middag. Alleen werd weer beroerd wakker? Misselijk. Kreeg alleen komkommer weg. Geen koorts en ik denk dat hoofd dat uitgeput is?

Vanaf 3 uur huilen was ik eindelijk stil wilde rustig op de bank zitten en spellen doen en kwam mn hoofd direct na zitten opgezet. Gewoon pijn. Weer huilen... Heel raar? Mn man snapte t ook niet meer. 

Heel de avond rusteloos gelegen in bed. Tranen. Ik kon niks. Dat hoofd is zo naar. Kan niet ontspannen. Ik snap er niks meer van. Ik weet niet wat ik heb, maar die breinsensaties zijn doodeng. Raak compleet in paniek. Had ook heel de dag een droge mond. Probeerde mn psycholoog te bellen. Weer onbereikbaar. Kan niet ontspannen als dat hoofd zo naar is. Een foto die moeders appt dat ze koekjes heeft gebakken met de kleinkids is al teveel om te verwerken en ervaar ik als zwaar.  Het baart me echt zorgen de mate van overprikkeld zijn. 

Nu wakker met keelpijn en oren. Heb ik toch iets onder de leden als manlief opperde? Dat daarom dat hoofd zo naar is? Nu voel ik t ook. Zwaar overprikkeld. Echt heel zwaar en moe in het hoofd. Je wilt wel maar t hoofd zegt nee. 

Ik weet niet hoe ik de dag doorkom met dit hoofd. Ik heb nu al last vd warmte. Bizar.

Ik dacht na mn pms betere dagen te hebben. Niet slechter!? Ik snap er niks van? 

Ben heel erg in de war. Kan moeilijk denken en tot overzicht en besluiten komen. Sta als bevroren vastgenageld. Denken doet pijn. Geheugen is ernstig vernaggeld. Ik kan t niet omschrijven wat een horror brein ik heb en weet niet wat het is? Het was gister ondraaglijk gewoon. Nachtmerrie. Vanaf opstaan tot slapen. Ben bang vandaag erger. Ik had echt t idee dat t niet echt was en ik in een nachtmerrie vast zat. 

Ik heb nu ook dikke keel. Dus miss toch iets onder de leden? Nou ja we gaan t komende dagen wel zien. Al riep ik gister wel een aantal maal ik ga dood en dacht echt te sterven.

Alles is teveel. 

Weet niet wat vandaag me te wachten staat? Ik hoop aub iets beter!!!! 

@Louisa nu heb ik het ook al verschrikkelijk warm. Jij bent echt ziek van benzo niks anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...