Spring naar bijdragen

Onze h-kamer 13.03.2020


Angke

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen iedereen

Korte nacht gehad,gisteravond nog persconferentie uitgezonden,hier bij ons in Belgie,horeca moet sluiten,jeugdgroepen sluiten,scholen schorsen de lessen,winkels sluiten in de weekends,word er toch wat zenuwachtig van hoor,ik hoop dat iedereen van het corona virus gespaard word.

Voor de rest vrij rustig hier,. Symptomen zijn wat gekalmeerd,juist mijn energy blijft heel laag,maar we blijven bezig.

Straks nog boodschappen doen,kijk er wat tegen op,hier halen ze de winkels echt al leeg,dus ik verwacht mij aan een hoge drukte van mensen,en daar kan ik echt nog niet tegen,.

Maar ja we zien het dan wel weer.zo lieverds voor iedereen een fijne dag gewenst,groetjes Angke.xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Hier lekkere paniekvoetbal, alle supermarkten in Amsterdam leeg zo ongeveer, maar wat ik hoor van vriendinnetjes, is het in dorpen een ander geval... Mijn moeder wordt vandaag geopereerd aan haar enkel die ze vorige week brak, maar ik mag haar helaas niet bezoeken, omdat ze met 71 tot de risicogroep behoort... Als ze weer thuis is, mag het hopelijk weer wel. 

Ik ga vandaag thuis aan het werk, hoop dat mijn sollicitatie volgende week doorgaat...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben sinds de intake gesloopt in mn hoofd. Ben er erger aan toe dan ooit. Zo overprikkeld. Mn hersenen zijn vreselijk. Ik vraag me af of het nu door de benzos komt dat ik echt niks meer kan verwerken? Alles is teveel. Voel mn hersenen zwaar zijn nu. 

Heb op benzo buddies kort gelezen op over sensed brain en dan lees ik dat ze het hebben na de afbouw... niet op een hoge dosis. Pressing brain ache. E.d. 

Ik weet het niet meer. Mn brein doet nu op de benzooi gewoon pijn en is dodelijk vermoeid. En ik heb best wat uurtjes geslapen... het is best wel eng. Ik heb er geen vat op. 

Ik zei gister steeds accepteer je overprikkeldheid, maar de breinsensaties zijn doodeng. Op de bank voelde ik dat ik niet meer mijn telefoon kon vasthouden en niks meer kon lezen, maar mn ogen dichtdoen was ook te zwaar. Ben gaan janken, maar dat was ook te zwaar. Was doodeng. Kan het niet omschrijven. Je wordt gespannen en angstig en dat helpt niet ook niet erbij... 

Ik ben zo chaotisch en verward in dat hoofd. Dat doet ook zo'n pijn denk? Heb ook veel last van derealisaties. 

Wil me voorbereiden op opname maar ben nu bezet met een tergende neurofatigue... elke dag hersenpijn. Kan niet denken. Nu voel ik een drukkend gevoel in dat hoofd. Alsof het brein krimpt en uitzet. Heel zwaar en mn oren suizen en als ik mn ogen dicht doe flitst het. Heb ook dan t gevoel niet goed te worden. Wegzakkers. 

Ik wou dat iemand de oorlog in mn hoofd herkende. Het wordt steeds erger en erger. Nog geen arts heeft er een antwoord op gehad. Vooral op die breinaanvallen van pijn dat ik au au roep. 

Desalniettemin wie kan er normaal functioneren op olanzapine sertraline seroquel en een hoge dosis benzos. Het is een cocktail die mn brein wellicht vergiftigen? 

Maar goed sinds de intake is t erger dan ooit en heb nu sindsdien doorlopend t gevoel dood te gaan. Elke avond zeg ik tegen mn man ik hou van je. Just in case... 

Hoop dat t nog betert. Nou toch nog best wat geschreven... het is nog geen 10 u en ik kan nu al niet meer. 

Sorry voor mn geklaag. Zit er gewoon echt doorheen. 2 uur reizen 2 uur intake 2 uur terug 2 uur heftige breinpijn hebben echt veel van me gevergd. 

Ben ook even wat sipjes. 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Louisa jeetje wat ga je door een hel. Wie geeft jou zoveel medicatie? Kun je niet alvast afbouwen i.o.m degene die jou de medicatie voorschrijft. Dit is niet normaal. Je hebt dit allemaal niet nodig. En dan zolang wachten op opname. Te gek voor woorden. Dit is veel erger dan die stomme corona virus. Ik heb staan schreeuwen voor opname bij de psyhiater en werd gelijk opgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Yollie:

@Louisa jeetje wat ga je door een hel. Wie geeft jou zoveel medicatie? Kun je niet alvast afbouwen i.o.m degene die jou de medicatie voorschrijft. Dit is niet normaal. Je hebt dit allemaal niet nodig. En dan zolang wachten op opname. Te gek voor woorden. Dit is veel erger dan die stomme corona virus. Ik heb staan schreeuwen voor opname bij de psyhiater en werd gelijk opgenomen.

De bedden zijn vol Yollie. Mijn psychiater met pensioen (die gaf alleen verhoging advies van ad en ap) en er is geen nieuwe beschikbaar. Dus maanden al zonder psychiater. Onderbezetting bij ggz. 

Ja achteraf is het stom dat ik al die extra medicatie heb. Allemaal door afbouw ad. Ging helemaal mis. Als ik had geweten wat het allemaal kon doen... stom van me achteraf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Doorgaan:

Hoi louisa 

Ik heb wel geen ervaring met jouw klachten maar ik leef wel met je mee!

Alles is overprikkeld van binnen en van buiten.

Hoe lang moet je nu nog wachten voor opname na intake? 

1 maand maar nu ik zo overprikkeld ben zie ik er tegen op. Ben zo moe in het hoofd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Louisa:

De bedden zijn vol Yollie. Mijn psychiater met pensioen (die gaf alleen verhoging advies van ad en ap) en er is geen nieuwe beschikbaar. Dus maanden al zonder psychiater. Onderbezetting bij ggz. 

Ja achteraf is het stom dat ik al die extra medicatie heb. Allemaal door afbouw ad. Ging helemaal mis. Als ik had geweten wat het allemaal kon doen... stom van me achteraf. 

@Louisa hou vol. Kun je niet dan met de huisarts alvast afbouwen? Mijn vorige psyhiater die gaf mij ook alleen verhogingen en zware pillen. Gelukkig zei mijn nieuwe dat hij mij eraf ging helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Yollie:

@Louisa hou vol. Kun je niet dan met de huisarts alvast afbouwen? Mijn vorige psyhiater die gaf mij ook alleen verhogingen en zware pillen. Gelukkig zei mijn nieuwe dat hij mij eraf ging helpen. 

Huisarts heeft me aan de benzos geholpen en haalt nu de schouders op. Verwijst me naar ggz. Heb je niks aan. Echt helemaal niks! 

Maar Paling zei wacht met afbouwen op de opname en begeleiding. Ik was .25 mg lorazepam naar beneden gegaan maar hij zei wacht op opname in Radboud. Dus dat doen we maar. Al denk ik had ik maar 4 maanden geleden met Paling afgebouwd. Toen was mn hoofd nog niet zo heftig. Maar paling zei gezien mijn hoge dosis dat opname en begeleiding zijn advies was. Dus ja dat neem je dan maar aan als wijsheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Louisa:

Huisarts heeft me aan de benzos geholpen en haalt nu de schouders op. Verwijst me naar ggz. Heb je niks aan. Echt helemaal niks! 

Maar Paling zei wacht met afbouwen op de opname en begeleiding. Ik was .25 mg lorazepam naar beneden gegaan maar hij zei wacht op opname in Radboud. Dus dat doen we maar. Al denk ik had ik maar 4 maanden geleden met Paling afgebouwd. Toen was mn hoofd nog niet zo heftig. Maar paling zei gezien mijn hoge dosis dat opname en begeleiding zijn advies was. Dus ja dat neem je dan maar aan als wijsheid. 

@LouisaJa ik denk niet dat je sowieso zonder een opname kunt afbouwen. Alhoewel bij mijn opname wilde de psyhiater van het ziekenhuis niet afbouwen. Op mijn verzoek is lorazepam afgebouwd omdat ik op 5mg lorazepam nog niet sliep. En xanax en imipramine bleven ze me geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Yollie:

@LouisaJa ik denk niet dat je sowieso zonder een opname kunt afbouwen. Alhoewel bij mijn opname wilde de psyhiater van het ziekenhuis niet afbouwen. Op mijn verzoek is lorazepam afgebouwd omdat ik op 5mg lorazepam nog niet sliep. En xanax en imipramine bleven ze me geven. 

Radboud is anders. Dat is speciaal voor detox. Daar doen ze alleen maar detoxen! Dus dat is anders dan andere opnames. En dit is de beste in het land qua detox. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Louisa:

Radboud is anders. Dat is speciaal voor detox. Daar doen ze alleen maar detoxen! Dus dat is anders dan andere opnames. En dit is de beste in het land qua detox. 

@Louisa. Stuurde ze maar iedereen daar naar toe. Ik hoop echt voor je dat je heel gauw opgenomen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...