Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Waar bemoei ik me mee zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Prive 26 februari 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) Prive 26 februari 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Oke ja dat lijkt me goed. Ik ben nu eens nuchter. Vind het heel naar dit. Het is wel ineens bonk in een echt leven. Ik gun @Bor veel beter. Een echt leven. Sorry als ik me bemoei terwijl het niet ok is. Laten jullie het dan wel merken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Hoe ga je nu verder @Bor? Kun je een beetje (geboeg) liefde opbrengen voor jezelf? Ik hoop het zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik hoop het. Je bent een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Alles op prive nu, hou meer van de story maar goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ga maar even wat muziekjes doen idd. Fijn is dat he. Fijn dat jij er ook was Myle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Gewoon straks appen, komt goed Bor anders gaan we samen op de hei met dat hutje he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Hou je haaks lieverd, ga het snurkend geval nu wakker maken. Tot later vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) niks 26 februari 2020 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik ben niet boos. Helemaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Sorry als ik iets verkeerd deed maar ik ben niet boos. Ik ben misschien wel een beetje geraakt. Door jou en door smaragd. Maar dat is niet iets slechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik ga nog even proberen te slapen. Mijn wekker gaat om half 9 Ik loop eerst nog even naar mijn postvak en dan zzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Je deed niets verkeerd Myle , verkeerde smiley intikken, kan gebeuren. Zag ook de boze smiley maar goed, maakt toch niet uit.Wij zijn beiden nuchter en ik wil het zo houden, ken en weet de hel al snak ik wel naar een biertje, dat zeg ik eerlijk. Laat Bor maar even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 (bewerkt) De winkel/supermarkt is hier over ander half uur open. Maar goed, wil je door elkaar schudden. Nu echt stoppen en dealen met de shit en als je er niet uitkomt app je mij later okay. Kom op! 26 februari 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ga ik zeker doen mop, wil het ook echt niet meer. Kan ook niet eens met die refu . Die kerel chaggy in de ochtend(ik ook altijd hoor, zeg ik eerlijk), boos dat ik niet kon slapen, echt moet mij zo inhouden dan. Blij als hij naar zijn werk is. Dan kan ik mijn gang gaan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2020 Ik lach mezelf uit. Ik dacht gisteren mixdrankjes te hebben gekocht. Ik vond het al wat vreemd dat erop stond dat het maar 1 kcal per 100 ml had. Maar er stond toch 8.4 % op? Het was ginger ale. Met 8.4 % van een vrucht. Toen ik me realiseerde dat ik dus geen alcohol had gekocht was ik eerst even in paniek. Inmiddels ben ik er blij mee. Het zit toch echt in gedachten. Wat een vreemde gewaarwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden