Wilhelmina Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 6 minuten geleden zei Wilhelmina: JohannaElisje hallo ik heb op internet zitten kijken en met stress kan je hart overslaan ik ben heel angstig en de laatste tijd kan ik niet slapen en ben uitgeput en ziek van afkicken fijne avond en zegen van God En ik last van hyperventilatie straatvrees durf niet te winkelen zoveel dingen om op te noemen groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Zojuist zei Wilhelmina: En ik last van hyperventilatie straatvrees durf niet te winkelen zoveel dingen om op te noemen groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
face Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 8 uur geleden zei Wilhelmina: Help me ik heb zo veel angst lieve Wilhelmina, ik herken je wanhoop ,ik lig op de bank met een tinnitus kop windt doet zo zeer en maakt me stapelgek,gaat steeds harder bellen en rinkelen,en dan moet ik ook nog 10mg diazepam afbouwen en die werken op die tinnitus, snachts krijg ik dan van die geluidsaanvallen wordt ik wakker met een geluid dat kun je niet indenken soms 4 x per nacht,en smorgens ,zakt het pas om een uur of tien af.,denk ook steeds dit trek ik niet meer maar ik kan er niks tegen doen ik roep ook steeds help mij maar er is niemand,was het maar zo ik hoop dat je langzaam beter wordt gr van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 4 minuten geleden zei Wilhelmina: En de dokter heeft een paar maanden geleden mijn hart geluisterd was prima geen 2 minuten geleden zei face: lieve Wilhelmina, ik herken je wanhoop ,ik lig op de bank met een tinnitus kop windt doet zo zeer en maakt me stapelgek,gaat steeds harder bellen en rinkelen,en dan moet ik ook nog 10mg diazepam afbouwen en die werken op die tinnitus, snachts krijg ik dan van die geluidsaanvallen wordt ik wakker met een geluid dat kun je niet indenken soms 4 x per nacht,en smorgens ,zakt het pas om een uur of tien af.,denk ook steeds dit trek ik niet meer maar ik kan er niks tegen doen ik roep ook steeds help mij maar er is niemand,was het maar zo ik hoop dat je langzaam beter wordt gr van mij Hallo lieve face vreselijk oorsuizingen weet je tijdens afbouw gaat het nog harder bij mij ook en niet slapen ja ik ken dat ik heb een suis apparaatje in mijn oor in de nacht ook door zenuwen gaat het nog erger heb je het lang misschien gaat het bij jou wel weg en je kan het ook krijgen door medicijnen geef de moed niet op liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 4 uur geleden zei JohannaEliesje: @WilhelminaLieve Wilhelmina, ik ben geen arts, dus ik durf niet zomaar te zeggen dat dat gevoel in je hart door het afbouwen komt, je kunt voor de zekerheid vragen of je huisarts even langskomt, of bij hem/haar langsgaan. Maar het angstgevoel herken ik heel erg. Vanmiddag nog had ik bijna fysiotherapie afgezegd, om een uur of 11.30 was ik zó vreselijk gestressed.... Maar ik heb geprobeerd om toch even boven die angst te gaan staan, even van een afstandje naar mezelf kijken en me realiseren, dat de negatieve gedachten de angst groter maken. Dat de drempel naar de buitenwereld steeds hoger wordt als ik de angst laat regeren. Ik ben toch gegaan. En ik ben daar heel blij mee, want het ging goed. Ik heb weer oefeningen kunnen doen, ook al heb ik nog maar een longcapaciteit van 26%. De fysiotherapeute zei ook: ‘Goed dat je gekomen bent, je moet “het beest in de bek kijken”. En zo is het, Wilhelmina, zolang we nog aan het afbouwen zijn, zijn we nog niet genezen, onze hersenen moeten zich langzaamaan weer herstellen en zich weer herinneren hoe ze het lichaam in balans moeten houden. Dat komt wel weer. Maar het kost tijd. En moed. Elke dag weer. God en de tijd zullen ons genezen (wat je dan ook maar onder ‘God’ wil verstaan). Sterkte Wilhelmina en veel liefs! En de dokter heeft een paar maanden geleden mijn hart geluisterd was geen ruis of zo prima zo nu even een dieren film kijken groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 4 uur geleden zei JohannaEliesje: @WilhelminaLieve Wilhelmina, ik ben geen arts, dus ik durf niet zomaar te zeggen dat dat gevoel in je hart door het afbouwen komt, je kunt voor de zekerheid vragen of je huisarts even langskomt, of bij hem/haar langsgaan. Maar het angstgevoel herken ik heel erg. Vanmiddag nog had ik bijna fysiotherapie afgezegd, om een uur of 11.30 was ik zó vreselijk gestressed.... Maar ik heb geprobeerd om toch even boven die angst te gaan staan, even van een afstandje naar mezelf kijken en me realiseren, dat de negatieve gedachten de angst groter maken. Dat de drempel naar de buitenwereld steeds hoger wordt als ik de angst laat regeren. Ik ben toch gegaan. En ik ben daar heel blij mee, want het ging goed. Ik heb weer oefeningen kunnen doen, ook al heb ik nog maar een longcapaciteit van 26%. De fysiotherapeute zei ook: ‘Goed dat je gekomen bent, je moet “het beest in de bek kijken”. En zo is het, Wilhelmina, zolang we nog aan het afbouwen zijn, zijn we nog niet genezen, onze hersenen moeten zich langzaamaan weer herstellen en zich weer herinneren hoe ze het lichaam in balans moeten houden. Dat komt wel weer. Maar het kost tijd. En moed. Elke dag weer. God en de tijd zullen ons genezen (wat je dan ook maar onder ‘God’ wil verstaan). Sterkte Wilhelmina en veel liefs! En de dokter heeft een paar maanden geleden mijn hart geluisterd was geen ruis of zo prima zo nu even een dieren film kijken groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 20 uur geleden zei Wilhelmina: En de dokter heeft een paar maanden geleden mijn hart geluisterd was geen ruis of zo prima zo nu even een dieren film kijken groetjes Wilhelmina JohannaElisje ik heb de dokter gebeld maar het is goed met mijn hart alleen ben.ik erg zenuwachtig groetjes Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ikdoeertoe Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Lieve Wilhelmina. Toen ik aan het afbouwen was, had ik ook een moment dat ik dacht dat mn hart er even mee stopte, ik schrok me naar. Het is goed gekomen. Wilde dit even met je/jullie delen. Allemaal rare sensaties,door de afbouw van medicatie. Hou jullie allemaal taai, het gaat lang duren, maar het komt echt goed. Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 ikdoeertoe dank je wel voor je bericht ja je schrik ervan ik was al dagen super zenuwachtig ik zat op de bank en opeens hart overslaan en toen mijn pols ging heel traag en toen was was het weer goed ik heb de dokter gebeld die zij niks aan de hand ik zij komt dat van afbouwen nee zeg ze ik denk van niet maar ik ben bang geworden wil dit niet meer voelen angsten zijn eng liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 21 uur geleden zei Ikdoeertoe: Lieve Wilhelmina. Toen ik aan het afbouwen was, had ik ook een moment dat ik dacht dat mn hart er even mee stopte, ik schrok me naar. Het is goed gekomen. Wilde dit even met je/jullie delen. Allemaal rare sensaties,door de afbouw van medicatie. Hou jullie allemaal taai, het gaat lang duren, maar het komt echt goed. Dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Op 20-2-2020 om 20:42 zei Roeltje31: Zijn er hier ook mensen die alprazolam gebruiken? Jaren lang van het merk sandoz gebruik en kreeg deze week in een keer een andere namelijk mylan nu een beetje bang dat deze weer anders werkt. Iemand ervaring? Nee Roeltje daar heb ik geen ervaring mee. Ik hoop dat je antwoord op je vraag krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 Roberto Ik heb dat geruis ook vaak en probeer et zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden want je kan er niks tegen doen dus is accepteren het enige denk ik maar blijft naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 23 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2020 Op 22-2-2020 om 17:11 zei Wilhelmina: Wilhelmina hebben jullie met afbouwen ook last van overspannen en depressis zijn heel vermoeiend liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 17 uur geleden zei Wilhelmina: Wilhelmina hebben jullie met afbouwen ook last van overspannen en depressis zijn heel vermoeiend liefs Wilhelmina Wilhelmina ik ben alles zat met afbouwen zo ziek wat moet ik doen op mijn leeftijd het duurt zo lang ik ben zwaar overspannen hoe kom ik hier uit ik zie geen verbetering heeft iemand goede raat mijn hart huilt Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Op 20-2-2020 om 10:15 zei Wilhelmina: @Wilhelminaik ben blij dat ik niet alleen ben met het hevig trillen. Ik word steeds wanhopiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 18 uur geleden zei Roeltje31: Ik voel me ook behoorlijk depressief Wilhelmina ik heb een vraag aan jullie ik heb tinnitus maar ook dat mijn hart in mijn oor klopt ik ben er zo bang voor de dokter zegt zegt het is niet erg is hebben jullie er ook last van ik word er gek van bij mij is het zo als ik eens een keer slaap dan wordt ik wakker tussen 2 en 3 uur vreselijk geluid vanacht weer zover dan slaap ik niet meer ik ben gesloopt liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2020 53 minuten geleden zei Wilhelmina: Wilhelmina ik heb een vraag aan jullie ik heb tinnitus maar ook dat mijn hart in mijn oor klopt ik ben er zo bang voor de dokter zegt zegt het is niet erg is hebben jullie er ook last van ik word er gek van bij mij is het zo als ik eens een keer slaap dan wordt ik wakker tussen 2 en 3 uur vreselijk geluid vanacht weer zover dan slaap ik niet meer ik ben gesloopt liefs Wilhelmina Tinnitus had ik al mijn hart in mijn oor kloppen tijdens de afbouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden