Vol Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Goedemorgen! weekend is begonnen, straks naar de 37 dagen geleden gereserveerde wellness-behandeling en vanmiddag vertrekken mijn man en ik naar een door hem geregeld weekendje weg. Wat een mooie dag! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Heerlijk Vol Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Deze draad is voor over 9 jaar wil jij deze tzt uppen @Bor ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Nou dan heb je mazzel Vol. Het is vandaag nog mooi weer. Wat bedoel je met de draad over 9 jaar? Goeie morgen Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Jaartal is per ongeluk 2029 geworden Andere draad voor vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 Gisteravond om 1 uur naar bed gegaan, duurt even voor ik inslaap. Ben net wakker en heb lichte hoofdpijn. Ik kan niet goed tegen korter dan 8 a 9 uur slapen. Ik twijfel nu over paracetamol te slikken of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2020 10 minuten geleden zei Vol: Jaartal is per ongeluk 2029 geworden Andere draad voor vandaag!! Oh, dan sta ik al 9 jaar droog i.p.v. 9 dagen. Wat heb ik al die jaren gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden