Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21-1-2020


mevrouwtje54

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen, hoe staat iedereen ervoor??

Ik ben nu 30 dagen benzo vrij en de  disbalance/schade is bij mij behoorlijk zodat ik bijna weer wat wilde nemen, maar dat gaan we natuurlijk niet doen, als de verslavingsarts mij weer gaat bellen ga ik vragen of hij leergierig genoeg is om mij een hersenscan te laten maken, om te zien hoe het eruit ziet, al is het alleen maar om te laten zien dat het niet tussen de oren zit, ik hou jullie op de hoogte. Hij zei dat ik trots mocht zijn dat ik heb doorgezet dat de meeste zoals in mijn geval allang hadden opgegeven en "" vooral ziek blijven "". ik wuifde dat weg maar ik ben VERDOMDE TROTS op mijzelf, ik heb het toch maar allemaal over me heen laten komen, het heeft jammer genoeg een hoop gekost maar ik ben nog jong genoeg om een nieuw leven op te bouwen.Dus lieve mensen geef de moed niet op.Ik kan alweer wat lichte huishoudelijke taken doen en ga zo proberen op mijn fiets even weg te gaan zonder ergens tegen aan te rijden of onder een auto te komen, maar ja een roker heeft geen grenzen en ik zit zonder:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mevrouwtje54 Je klinkt alweer een stuk positiever dan een paar dagen geleden, fijn...en inderdaad wees trots op jezelf, je komt van een hoge dosis, stapje voor stapje.

@ELL Laatste loodjes, waarop zit je nu? Gebruik je ook nog mirtazapine of iets anders?

Zelf nu net onder 4.5 mg temazepam (kom van 30 mg), ben benieuwd of de klachten een beetje hetzelfde gaan blijven. Je hoort zoveel verschillende meningen over de laatste 15 % afbouwen, je wil ervanaf, maar ook niet te snel, walking off instead of jumping off...

bewerkt door Briba
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Briba,

Jij hebt ook al een lange weg afgelegd. Knap! Hoe voel je je nu?

Ik zit nu bijna op 1 Mg Diazepam. Een halve pil ongeveer. Mirtazapine heb ik gebruikt, maar in het voorjaar al afgebouwd. Ik heb het in de wintermaanden heel soms nog genomen, maar dat was 1/8ste van een tablet. Ik ben ook bijna klaar met het taperen van Zoloft. Over 2 maanden verwacht ik volledig vrij te zijn van psychische medicatie! 

Slapen gaat goed bij mij. Natuurlijk zitten er soms hobbels tussen, maar het gaat oké. Ik ben vooral algemeen ziek. Doodmoe, buiten adem, dikker geworden, en ik kan heel weinig. 

Hoe gaat het nu met jou @Cyclad58?

bewerkt door ELL
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ELL Soms behoorlijk dippig, vaak gespannen en wat stijve spieren in benen, schouders en nek, niet fijn, wel te doen. Van de tinnitus en overgevoeligheid voor geluid heb ik echt meer last (dat was de reden om dagelijks te gaan gebruiken). Hoe is het met jouw klachten? En slapen (zonder mirtazapine)? Hoe snel per week ga je het restje diazepam doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ELL:

Hoi @Briba,

Jij hebt ook al een lange weg afgelegd. Knap! Hoe voel je je nu?

Ik zit nu bijna op 1 Mg Diazepam. Een halve pil ongeveer. Mirtazapine heb ik gebruikt, maar in het voorjaar al afgebouwd. Ik heb het in de wintermaanden heel soms nog genomen, maar dat was 1/8ste van een tablet. Ik ben ook bijna klaar met het taperen van Zoloft. Over 2 maanden verwacht ik volledig vrij te zijn van psychische medicatie! 

Slapen gaat goed bij mij. Natuurlijk zitten er soms hobbels tussen, maar het gaat oké. Ik ben vooral algemeen ziek. Doodmoe, buiten adem, dikker geworden, en ik kan heel weinig. 

Hoe gaat het nu met jou @Cyclad58?

Hoi @ELL, dank je voor de belangstelling! 
Het slapen lukt me nog steeds niet, overdag is het wisselend. Gisteren een goede dag, vandaag weer minder. 

Wat goed dat je hard op weg bent volledig vrij te zijn van psychische medicatie! Dat is een prachtig doel. Over 2 maanden ga je ook herstellen, daar ben ik zeker van. Alle bewondering en respect voor je moed en doorzettingsvermogen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...