Spring naar bijdragen

Slecht geslapen


Lightspacer

Aanbevolen berichten

Ik had vannacht veel moeite om in te slapen, ik lag tot een uur of twee wakker. Uiteindelijk maar een kwartje extra slaapmiddel genomen en nog wat geslapen. Ik belde vanmorgen met Telezorg (een beeldtelefoon dienst van de Ggz met hulpverleners) en daaruit bleek dat ook een aantal andere bellers slecht hadden geslapen. Ik las gister dat de luchtdruk bijna record hoog is, zou het daar door komen? Of is het toeval?

gr. Jeroen

bewerkt door Lightspacer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Annie87:

Hoe gaat het nu verder Ad?

Nog niet super, @Annie87. Slapen blijft een drama en overdag ben ik toch meer gespannen dan nodig is daardoor. Rotgevoel in buikstreek met name. Verder gaat het over het algemeen wel, al is de situatie momenteel stressvol. Het is zoals het is.

Hoe is het met jou? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Nog niet super, @Annie87. Slapen blijft een drama en overdag ben ik toch meer gespannen dan nodig is daardoor. Rotgevoel in buikstreek met name. Verder gaat het over het algemeen wel, al is de situatie momenteel stressvol. Het is zoals het is.

Hoe is het met jou? 

Met mij gaat het momenteel slechter. Afwachten op aantal onderzoeken en daarna bespreken met neuroloog. Voel me zeer ziek, alsof ik hevige griep heb, maar dan al weken. Met zenuwpijn en krampen. Ook stijfheid en weer meer trillen. Klachten lijken steeds te wisselen. Ook meer last van maag/darmklachten terwijl dat toch echt een tijdje rustig was. 
ik hoop dat de situatie snel wat rustiger wordt bij jou. Hoop dat jullie niet uit elkaar gaan. Veel sterke 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei doorbijter:

@Lightspacer  heel toevallig hier ook pas erg laat in slaap gevallen. Zelfs met medicatie lukte t niet. Dat gebeurt me eigenlijk nooit. Denk dat ik ook tegen 2 uur in slaap viel. Wel toevallig idd

De nacht ervoor sliep ik prima, en inslapen is nooit zo n probleem bij mij. Verder wel een ok dag gehad vandaag, mijn sopraan sax opgehaald bij een reparatie-atelier, de kleppen zijn deels opnieuw afgesteld. Hij speelt weer heerlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankzij mijn kat drie dagen op rij om 6 uur wakker...en kon met moeite verder slapen. Afgelopen nacht nauwelijks.. ik kan niet helemaal terug halen wat hij nou deed, maar terwijl gister en eergister nog wel gingen, was ik vandaag gebroken, zo n slechte dag heb ik in tijden niet gehad. Mijn psychiater was niet bereikbaar tot ze me deze avond om 20hr eindelijke belde. Ik probeer het vanavond met een dubbele dosis zopiclon, en als dat niet werkt, morgen een doorslaper die ze me dan voorschrijft. Omdat ik op haar telefoontje zat te wachten kon ik niet zwemmen, dus dat moest ik ook nog missen. Ik voelde me zo slecht vandaag, dat ik suicidale gedachten kreeg. Dat is wel het laatste dat ik wil met een blinde moeder. Hopelijk herstel ik snel weer... ik ga ook speciale oordopppen kopen om mee te slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig, heb ik met de dubbele dosis slaapmiddel weer goed geslapen. En ik voel me ook stukken beter dan gister. Wat een opluchting. Ik wil nog even overleggen met mijn psychiater hoe lang ik die dubbele dosering zal nemen. Ik wil dat namelijk niet te lang doen. Maar het lijkt me ook goed om weer een normaal slaapritme te krijgen. Straks zwemmen en daarna mijn opgeknapte alt sax ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lightspacer:

Gelukkig, heb ik met de dubbele dosis slaapmiddel weer goed geslapen. En ik voel me ook stukken beter dan gister. Wat een opluchting. Ik wil nog even overleggen met mijn psychiater hoe lang ik die dubbele dosering zal nemen. Ik wil dat namelijk niet te lang doen. Maar het lijkt me ook goed om weer een normaal slaapritme te krijgen. Straks zwemmen en daarna mijn opgeknapte alt sax ophalen.

Fijn dat je beter slaapt op de dubbele dosis! De dosis verdubbelen is niet wat je wilt natuurlijk, maar soms moet je zo'n keuze maken. 
Hopelijk kun je straks afbouwen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...