Spring naar bijdragen

Tintelingen in lijf


Yollie

Aanbevolen berichten

De mensen die afbouwen of afgebouwd zijn. Hebben jullie ook last van tintelingen. Gaat het over ?Ik heb gisteravond na lange tijd aan een ruk geslapen zonder medicatie maar de tintelingen in mijn lijf worden steeds erger. Mijn psyhiater zegt alleen maar niet erop letten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Yollie:

De mensen die afbouwen of afgebouwd zijn. Hebben jullie ook last van tintelingen. Gaat het over ?Ik heb gisteravond na lange tijd aan een ruk geslapen zonder medicatie maar de tintelingen in mijn lijf worden steeds erger. Mijn psyhiater zegt alleen maar niet erop letten

Yollie, wat ben jij eigenwijs zeg, ik lees niet anders dan, dat je weer wel en dan weer niet inneemt, er zit totaal geen structuur in het nemen van je medicatie.. Als je nou gewoon je medicatie inneemt en dat langzaam afbouwd de ontwenningsverschijnselen zullen waarschijnlijk blijven, iedereen reageert er anders op. Bij jouw gaan de receptoren heen en weer, door dan weer wel en dan weer niet in te nemen. Je hebt jezelf ermee. Dus kop op , en doe het alsjeblieft structureel, .. En ja tintelingen horen er helaas ook bij, maar ook weer afhankelijk hoe jij in elkaar zit.

Groet Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Ikdoeertoe Geeft niet hoor. We vechten allemaal door. Hoe gaat het met jou?waar heb je nog last van? En hoever ben je met afbouwen?

Hoi hoi, ik ben al 16 maanden benzovrij. Maar best nog last van bepaalde lichamelijke sensatie,s. Nog moe, de ene dag meer dan de andere dag. Soms hartkloppingen, zweten,jeuk, andere geur,pijn in linker been, soms goed en slecht slapen, snel overprikkeld. En vast nog wat dingetjes. Maar al een stuk beter, dan een half jaar geleden. Door blijven ademen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Yollie:

Het is de psyhiater die zegt dat ik af en toe de quetiapine moet laten staan als ik kan slapen. De alprazalom die ik smorgens inneem moet ik langzaam afbouwen.

Ik snap de psychiater die zoiets zegt niet. Quetiapine is nu bepaald geen medicijn om af en toe eens in te nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ikdoeertoe:

Hoi hoi, ik ben al 16 maanden benzovrij. Maar best nog last van bepaalde lichamelijke sensatie,s. Nog moe, de ene dag meer dan de andere dag. Soms hartkloppingen, zweten,jeuk, andere geur,pijn in linker been, soms goed en slecht slapen, snel overprikkeld. En vast nog wat dingetjes. Maar al een stuk beter, dan een half jaar geleden. Door blijven ademen.

Wat kan het soms lang duren. Kan daar helaas van meepraten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Cyclad58:

Wat kan het soms lang duren. Kan daar helaas van meepraten. 

Hoi Cyclad,  ja daar kun jij inderdaad over meepraten, en nu zit je ook nog in een situatie die niet echt helpend is. Ik snap zo goed dat je rust wil. Al die prikkels waar je niet op zit te wachten.Hou je taai, ik weet waar je doorheen gaat.

Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Ik snap de psychiater die zoiets zegt niet. Quetiapine is nu bepaald geen medicijn om af en toe eens in te nemen. 

Waarom niet? Ik vraag het, want mijn psychiater heeft het (voor slaap) een week geleden voorgeschreven, ook indien nodig, dosering 25 mg testen, eventueel 12.5 mg of 50 mg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Briba:

Waarom niet? Ik vraag het, want mijn psychiater heeft het (voor slaap) een week geleden voorgeschreven, ook indien nodig, dosering 25 mg testen, eventueel 12.5 mg of 50 mg.

Wellicht is mijn eigen ervaring niet exemplarisch, maar mijn psychiater vond het geen probleem om te kijken of 12,5 mg of 25 mg afdoende was, maar drukte me wel op het hart om het niet over te slaan. Klaarblijkelijk denken psychiaters niet allemaal hetzelfde (Ik weet het, het is een open deur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...