Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 januari huiskamer


Lightspacer

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lightspacer:

Hallo Allen,

Wie van jullie heeft er ook last van ochtend brakheid? Ik heb dit elke dag en het is heel zwaar. Zwemmen helpt me daarbij, dus dat ga ik straks weer doen. Daarna heb ik saxofoon les. Op dit moment heb ik er nog helemaal geen zin in.. Hoe beginnen jullie de dag?
Jeroen

natuurlijk Jeroen! In de ochtend heeft denk ik iedereen het zwaarder over het algemeen.

Ik ben mijn dag ook minder begonnen, door een onrustrige nacht. Viel op om 1.30 in slaap en werd om 5.50 ofzo al wakker. Blaffende hond in het gebouw, waar weet ik niet en mijn lichaam stond gewoon op scherp. Ben er maar uit gegaan om 6 uur en heb het licht zien worden en ben toen weer in bed gaan liggen met mijn laptop. Ben zo nog even in slaap gevallen en denk ik 2 uutjes geslapen . Toen heeft mij nvriend me wakker gemaakt.
Mijn hoofd kan echt beter.

Ben jij nu al eens begonnen met afbouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg nu eindelijk de goede pillen. Een pil van 3,75mg ipv een halve van 7,5mg. Dan kan ik ze hopelijk makkelijker in kleine stukjes breken. Dan wil ik dus echt beginnen met afbouwen. Hopelijk worden mijn angstklachten dan ook minder. Ik heb inmiddels gezwommen. Het was lekker rustig. Heb nu wel zin in de les.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lightspacer:

Hallo Allen,

Wie van jullie heeft er ook last van ochtend brakheid? Ik heb dit elke dag en het is heel zwaar. Zwemmen helpt me daarbij, dus dat ga ik straks weer doen. Daarna heb ik saxofoon les. Op dit moment heb ik er nog helemaal geen zin in.. Hoe beginnen jullie de dag?
Jeroen

Ik ervaar ook nog vaak zo'n brak gevoel 's ochtends en een duf vaag hoofd...daar trekt altijd wel zo goed als weg. Vaak in de buitenlucht gaat het beter... Fijn dat zwemmen voor jou goed helpt... Ik breng in de ochtend altijd mijn dochter naar school, echt rustig opstarten is er niet bij, maar het geeft me wel een ritme merk ik... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lightspacer:

Ik krijg nu eindelijk de goede pillen. Een pil van 3,75mg ipv een halve van 7,5mg. Dan kan ik ze hopelijk makkelijker in kleine stukjes breken. Dan wil ik dus echt beginnen met afbouwen. Hopelijk worden mijn angstklachten dan ook minder. Ik heb inmiddels gezwommen. Het was lekker rustig. Heb nu wel zin in de les.

Dat klinkt positief, Jeroen. Het gaat je lukken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kannietmeer:

natuurlijk Jeroen! In de ochtend heeft denk ik iedereen het zwaarder over het algemeen.

Ik ben mijn dag ook minder begonnen, door een onrustrige nacht. Viel op om 1.30 in slaap en werd om 5.50 ofzo al wakker. Blaffende hond in het gebouw, waar weet ik niet en mijn lichaam stond gewoon op scherp. Ben er maar uit gegaan om 6 uur en heb het licht zien worden en ben toen weer in bed gaan liggen met mijn laptop. Ben zo nog even in slaap gevallen en denk ik 2 uutjes geslapen . Toen heeft mij nvriend me wakker gemaakt.
Mijn hoofd kan echt beter.

Ben jij nu al eens begonnen met afbouwen?

Ik had woensdag op donderdag een prima nacht met ruim 7 uur slaap. Afgelopen nacht werd het vanzelf 2 uur (lag er tegen 11 uur in) en toen was ik het zo zat, dat ik weer wat heb ingenomen. Stom, maar op zo'n moment trek ik het niet meer in de wetenschap wat er allemaal moet gebeuren  op een werkdag. Achteraf denk ik dat ik zelfs tussen 11 en 2 vannacht af en toe lichtjes ben weggevallen, maar dat herinner je je dan niet meer. De hele exercitie was dus niet eens nodig geweest. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...