Spring naar bijdragen

Huiskamer 8 januari 2020


Cyclad58

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Roeltje31:

Wanneer was dat op het nieuws? Slik ook nog paracetamol 1000 mg

 

7 uur geleden zei Roeltje31:

Wanneer was dat op het nieuws? Slik ook nog paracetamol 1000 mg

@Roeltje31 was eergisteren op het nieuws. Ik heb xanax verhoogd. Voel geen verschil. Ben radeloos. Ik ben bang dat ik mezelf wat ga aandoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58@Roeltje31@Yollie
Wel goed lezen en niet gelijk bang worden van die berichten. Normaal gebruik, incidenteel is heel wat anders dan permanent slikken. En wat er wordt geschreven is niet dat het de meest giftige medicatie is, maar dat doordat mensen het vrij kunnen gebruiken en kopen, het wel een veel voorkomend probleem is dat mensen het te veel gebruiken en dus zichzelf vergiftigen, denkend dat het 'niets' doet. En dat is een vergissing  wanth et blijft wel medicatie en het heeft actieve beinvloedende stoffen en je lichaam moet al die stoffen wel kunnen afbreken en verwerken. Dit vraagt activiteit van je maag en lever en dus als je te veel slikt is dat belastend. Mensen zijn te argeloos met die pillen en slikken gewoon te veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

@Cyclad58@Roeltje31@Yollie
Wel goed lezen en niet gelijk bang worden van die berichten. Normaal gebruik, incidenteel is heel wat anders dan permanent slikken. En wat er wordt geschreven is niet dat het de meest giftige medicatie is, maar dat doordat mensen het vrij kunnen gebruiken en kopen, het wel een veel voorkomend probleem is dat mensen het te veel gebruiken en dus zichzelf vergiftigen, denkend dat het 'niets' doet. En dat is een vergissing  wanth et blijft wel medicatie en het heeft actieve beinvloedende stoffen en je lichaam moet al die stoffen wel kunnen afbreken en verwerken. Dit vraagt activiteit van je maag en lever en dus als je te veel slikt is dat belastend. Mensen zijn te argeloos met die pillen en slikken gewoon te veel.

@Kannietmeer. Ik heb allang geen hoofdpijn meer gehad of koorts. Ik gebruik dan incidenteel maar 100mg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...