Spring naar bijdragen

Natte December


zoopbionda

Aanbevolen berichten

Goede middag,

De afgelopen maand december, heb ik heel veel alcohol gedronken vanwege de feestdagen.

ik heb twee weken lang elke dag 2 flessen wijn gedronken, misschien dat er 3 dagen nuchter zijn geweest.

eergisteren, en de 2 dagen ervoor, heb ik ook 2 flessen wijn gedronken vanwege de nieuwjaarsborrels. Ik ben dus nu  voor het eerst ander halve dag

eindelijk weer eens nuchter. Wel zit ik met een helse kater dit bericht te typen. Ik heb het idee dat ik ontwenningsverschijnselen heb, want ik zweet als een otter

en ik ben een beetje paniekerig. Op internet lees ik beangstigde berichten over insulten en deliers, als iemand zomaar opeens stopt met alcohol drinken.

Ik ben bang dat ik dit nu ook kan krijgen, of zijn insulten en deliers alleen van toepassing bij iemand die jaren lang elke dag veel drinkt?
Of kan ik dit na twee weken elke dag drinken ook krijgen? IK heb wel vaak gezond gegeten tussendoor.

In het verleden was ik wel een stevige drinker, maar dronk soms ook weken niet..

 

Groetjes,

Bionda

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo @Bor

Bedankt voor je snelle reactie.  Mijn angst komt ook vanwege het lezen op het internet. Twee weken lang elke dag 2 flessen wijn is vrij heftig, en daarom

ben ik vreselijk bang om zo'n insult  te krijgen. Alleen ik vroeg mij af of dit na twee weken veel drinken al kan gebeuren, of dat het alleen bij heftige drinkers voorkomt.

Daarnaast at ik die twee weken wel regelmatig gezond, en dronk ik thee overdag. Die twee flessen werden voornamelijk s'avonds gedronken.  Wel heel erg heftig voor je om te lezen dat je

het ooit heb moeten meemaken. Wat gebeurt er tijdens zo'n insult? en hoelang dronk je veel achter elkaar?

ik heb wel een vriendin ingelicht over mijn situatie, maar zei zegt dat ik mij niet zorgen hoef te maken, omdat zij vroeger ook wel eens zo'n maandje heeft gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...