Yollie Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Hoe gaan jullie met de angst om. Ik slaap beter maar door afbouw xanax angst erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 40 minuten geleden zei Yollie: Hoe gaan jullie met de angst om. Ik slaap beter maar door afbouw xanax angst erger. Ik heb nu de neiging om die hele doos xanax te slikken. Help!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Hier hetzelfde. Angst is hoog. Heb de neiging weer alles te slikken. Kan niet want zoveel heb ik niet in huis en Mn man heeft medicatie in beheer nu. Omdat ik t al eens heb gedaan. Maar je schiet er niks mee op. Avond rust. Hoofd is helemaal in de war van de xanax. Probleem blijft. Miss helpt het. Ik heb t nu megazwaar op het moment en zeg steeds blijven ademen... je gaat niet zomaar dood. Ook al voelt het zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Sterkte x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Yollie weet dat je zelf helemaal verantwoordelijk bent voor je leven. Kom raap jezelf bij elkaar je kan het. Ik weet niet of je kinderen hebt maar denk daar dan ook aan? Als slikt goed hoor, man 112 bellen opname ziekenhuis, gevoel gefaald te hebben en ga nog maar door. Als je het niet doet heb JIJ gewonnen en gaat je sterker voelen. Kom op meid je kan het, zeker weten. Ga ff op bed liggen, zorg dat je het lekker warm hebt, ga in een foetushouding liggen, en probeer je geborgen te voelen. Jij bent sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 @bolletjehet gaat nu even beter. Ben naar mijn schoonmoeder geweest. Mijn dochter was er ook met de baby. Daar kan ik zo van genieten. Straks gaan we uit maar ik weet dat als ik laat thuis kom niet meer kan slapen en ik verdom het om quetapine in te nemen om te slapen. 3 dagen is het me gelukt voor 24.00. Ik ben er 20 kg van aangekomen. Die rotzooi wil ik niet meer en ik zal zorgen dat ik met of zonder angst in het vliegtuig stap naar mijn zoon toe. Ik moet het doen want volgend jaar trouwt hij in letland. Het maakt me niet meer uit waar ik angst heb en ik ga verder met afbouwen van de xanax en imipramine. Wat het me ook kost. Ik hoop dat ik er morgen net zo over denk. Sterkte. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 6 uur geleden zei Yollie: Hoe gaan jullie met de angst om. Ik slaap beter maar door afbouw xanax angst erger. Angst is een gemenerik. Zeker de chemische angst die door de benzo's worden veroorzaakt. Je lichaam raakt in een overdrive of een extreme onrustsituatie, terwijl je rationeel niet eens bang bent. Echt bizar. Ik herken het helaas. Hoe ga/ging ik er mee om? Proberen afleiding te zoeken. Hardlopen. Naar buiten. Muziek luisteren. En anders uitzitten. dat is vreselijk, I know. In de avond verdween het bij mij altijd wel en dan wilde ik dat gevoel vasthouden, zodat ik niet altijd op tijd naar bed ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 1 uur geleden zei Yollie: @bolletjehet gaat nu even beter. Ben naar mijn schoonmoeder geweest. Mijn dochter was er ook met de baby. Daar kan ik zo van genieten. Straks gaan we uit maar ik weet dat als ik laat thuis kom niet meer kan slapen en ik verdom het om quetapine in te nemen om te slapen. 3 dagen is het me gelukt voor 24.00. Ik ben er 20 kg van aangekomen. Die rotzooi wil ik niet meer en ik zal zorgen dat ik met of zonder angst in het vliegtuig stap naar mijn zoon toe. Ik moet het doen want volgend jaar trouwt hij in letland. Het maakt me niet meer uit waar ik angst heb en ik ga verder met afbouwen van de xanax en imipramine. Wat het me ook kost. Ik hoop dat ik er morgen net zo over denk. Sterkte. Bewaar dit stukje wat je geschreven hebt maar goed, als je het een keer moeilijk hebt kun je het terug lezen. Zie je, je concentreren op iets anders, doet echt wonderen. Toppie meid, jij gaat er komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 5 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 (bewerkt) @Bolletje @Cyclad58 @ Louisa. Shit. Ik heb lekker gedanst en wat ik van tevoren wist als het laat wordt ik niet zou kunnen slapen. Ik zou geen quetapine meer aanraken. Ik ging op bed liggen en na een uur sliep ik nog niet. Potverdorie neem ik toch quetapine in. 2 uurtjes slapen en wordt met extreme angst wakker. Ik sta bijna op het punt te hypventileren. Al mijn hoop valt in duigen. Durf niks meer. 5 januari 2020 bewerkt door Yollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Yollie als je je voorneemt geen quetapine te nemen en dat dan toch doet, word je heel angstig das een logisch gevolg. Heb je nu het gevoel dat je geen houvast meer hebt aan jezelf? En een uurtje niet slapen kan echt geen kwaad. Daar word je niet ziek van, wel; van jezelf schuldgevoelens aan praten. Kom op meid, pak jezelf bij je kladden. Waar die zitten? Tussen je vodden en je lurven. We gaan er vandaag weer voor hé? De wereld vergaat niet. Je schouders eronder en verder. Je hoeft niet opnieuw te beginnen, je gaat gewoon weer door met de weg die je ingeslagen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 2 uur geleden zei Yollie: @Bolletje @Cyclad58 @ Louisa. Shit. Ik heb lekker gedanst en wat ik van tevoren wist als het laat wordt ik niet zou kunnen slapen. Ik zou geen quetapine meer aanraken. Ik ging op bed liggen en na een uur sliep ik nog niet. Potverdorie neem ik toch quetapine in. 2 uurtjes slapen en wordt met extreme angst wakker. Ik sta bijna op het punt te hypventileren. Al mijn hoop valt in duigen. Durf niks meer. @Yollie, 2 uurtjes slapen is niet veel, maar je weet wel waardoor het komt. Ik heb na een drukke gezellige avond vaak hetzelfde. Kom dan moeilijk in slaap en ben vaak vroeg wakker dan. Mocht het een troost zijn: veel mensen die geen medicijnen afbouwen hebben dat ook. Je lichaam is dan nog wakkere en alert. Eigenlijk moet je voor je naar bed gaat nog een uurtje rustig bijkomen op de bank of in een gemakkelijke stoel. Nu nog iets over de quetiapine. Ik weet niet of het handig is dat je dat zo nu en dan neemt. Want ook met quetiapine kun je een soort van tussentijdse ontwenning krijgen of een soort van opstartprobleem. Het is beter om het wel dagelijks in dezelfde dosis te nemen en dan af te bouwen. Ik ken iemand die de quetiapine wel eens vergeet en hij heeft daarna dezelfde klachten: angstig, onrustig, vervreemding en licht depressief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden