Vdin Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Hallo Allemaal. Ik kan er een lang verhaal van maken maar ik wil stoppen met drinken. Ik ben een vrouw en dronk ongeveer 1 liter wijn per dag. Ik ben 2 dagen geleden gestopt en dat ga ik zo volhouden. Ik weet ook dat er nog moeilijke tijden gaan komen. Daarom ben ik opzoek naar een maatje. Die ik een berichtje kan sturen als ik het moeilijk heb, of als de twijfels gaan toeslaan. Wie o wie zou dat willen zijn voor mij? Het liefst iemand die al langere tijd droog staat. Die me kan overtuigen. Ik heb iemand nodig waarbij ik kan klagen, zielig zijn en die me schop onder m'n kont geeft. Graag hoor ik van jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 De kop is eraf, goed zo. Dat ga ik zo volhouden, dat klinkt heel vastberaden. Voor de steun ben je op dit forum ook op de goede plek. Vdin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 17 uur geleden zei Vdin: Daarom ben ik opzoek naar een maatje. Die ik een berichtje kan sturen als ik het moeilijk heb... Zo'n maatje zal misschien niet zo 1,2,3 voorhanden zijn, maar ik kan je aanraden om op dit forum veel te lezen en te schrijven. Er zijn hier altijd mensen met opbeurende schrijfsels mocht je het moeilijk hebben. Vdin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 dit forum zelf is je beste maatje gebruik het actief zou ik zeggen en voor een een op een maatje is ook een apart draadje ff zoeken maar! Vdin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Welkom en succes hier! Vdin reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden