Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

hoe gaat het met jullie, zo voor kerst?
Ik ben sinds een paar dagen totaal van de leg. Zeer gespannen, drink en eet daardoor ook minder goed. Voel me alsof ik teveel gedaan heb en overspannen ben. Maar het is de AD ontwenning. Bedenk me ineens dat ik 10 december precies 2 jaar van de benzo af ben.
Maar ik voel het dit jaar niet en zie het niet. Voel me slecht en down en niet functioneel. Terwijl ik dit schrijf zit ik in mijn pyjama en kamerjas aan tafel, wel met ontbijt achter de kiezen. Ik ging naar bed met het lichaam van binnen trillend van top tot teen, en werd er ook weer mee wakker, maar bij het wakker worden ook angstige spanning. Een sensatie die ik al lang achter me had gelaten van de benzo-ontwenning. Toen liet ik het gewoon gebeuren. Nu maak ik me zorgen. Nu mis ik het vertrouwen en ben ik bang.

Voor iedereen die weet hoe sterk ik altijd  ben en hoeveel hoop en positiviteit ik altijd heb, is dit weer een goed voorbeeld hoe psychisch ondermijnend afbouwen van psychomedicatie is. Ik twijfel aan alles, reageer overgevoelig op elke kleine prikkel. Ik wil in mijn hoofd graag mijn planten verpotten, maar ik vertik het tegelijkertijd omdat ik ook bang ben voor  verlies van energie. Ik wil eigenlijk de was doen, maar wil het ook eigenlijk niet doen, want ik kan het niet opbrengen qua energie. Wat natuurlijk niet waar is eigenlijk, maar toch kan/wil ik het niet ,terwijl ik het tegelijk juist wil doen...KOEKOEK echt.

Ik ben bang voor de kerst en zie mijzelf al weggekropen met mijn laptop in bed ( bij een vriendin de 1e en bij mijn ouders de 2e). Omdat ik het gewoon niet zie zitten. Jongens jongens wat een mindf zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kannietmeer,

Hier ook niet echt oké,ik doe mijn best maar toch gespannen,en bibberen op de benen,wij blijven thuis deze avond.

Heb sinds lange tijd wel 2 betere dagen maar ik ben bang dat het ook weer snel achter uit gaat,want het zou de 1ste keer niet zijn,heb vandaag waarschijnlijk ook al te veel gedaan waardoor nu mijn energy nog 0 is,. De angst blijft er bij mij goed inzitten dat het weer achter uit gaat,wat een hel he.....

Zo lieverd,probeer rustig aan en ik wens jou een fijne en rustige avond,liefs Angke.xxx knuffels 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HI lieve Angke,
We komen er wel doorheen hoor. Het is soms even op de tanden bijten, tranen laten, rusten en dan proberen we het weer opnieuw. Maar genezing zal komen.
Mijn zus kwam me net even opzoeken en knuffelen. Wauw, dat was echt heel fijn.  Mijn verhuizing heeft dat in ieder geval heel makkelijk mogelijk gemaakt, en dat is heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

lieve allemaal.
het is 19.00 uur en ik ben redelijk. Rustig, geen tranen, geen onrust, heb gegeten... Ik ben zelfs naar de Jumbo gegaan om een pakketje te versturen. Ik zag er misschien uit als een lijk, maar heb het wel gedaan en daar ben ik blij mee.

Lieve Liz wat een ellende ik hoop dat het rustig in je hoofd wordt het gaat wel weer beter ga lekker rusten  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...