Spring naar bijdragen

Onze h . kamer19-12-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe Kanjers goeie morgen,

Hebben jullie vannacht ook gedroomd? Ik wel. Droomde dat ik weer normaal kon lopen zonder slepen. Zei tegen de buurman "Kijk mij eens?

"O ja en gisteren kwam de tuinman een kerstster brengen. Ik vond dat zo ontzettend lief hé. Heb daar nog de hele avond van zitten genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

na een paar goede dagen heb ik nu echt een inzinking. Vanaf dat ik wakker werd heb ik lopen huilen. Ik ben gewoon wanhopig en heb hele rare gedachten in mijn hoofd. Het idee van zelfmoord komt aldoor voorbij terwijl ik dat absoluut niet wil en zeker ook niet durf. Ik wil daar echter helemaal niet aan denken en toch komt het voorbij. Herkennen jullie dat, dat je verlangt naar rust in dat hoofd ? En dat je het gevoel hebt dat het nooit meer goed komt. De dag lijkt ook eindeloos te duren...ik wil gewoon naar bed en alles vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Chris72

Ja hoor heel herkenbaar,zo onrustig in het hoofd,om gek van te worden,niet wetend waar naartoe. Zo als jij had ik ook een paar rustige dagen,maar nu weer die onrust,huilen,rare gedachten,. Ik zit hier ook al dagen zo,weer de diepte in. Vervelend,niks leuks aan,ik hoop alvast dat het weer snel mag op klaren. Lieve groetjes Angke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chris72

Die rare gedachten die vaak opdringerig komen noemen ze intrusies, vanuit de psychologie komen die voor om ons te behoeden wat we echt niet willen of echt niet moeten doen. Veel mensen hebben daar last van tijdens en na de ontwenning. Heb je ook vaak de meeste last in de ochtend en savonds gaat het weer wat beter met je? 
 

Groetjes en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2019 om 07:28 zei bolletje:

Joehoe Kanjers goeie morgen,

Hebben jullie vannacht ook gedroomd? Ik wel. Droomde dat ik weer normaal kon lopen zonder slepen. Zei tegen de buurman "Kijk mij eens?

"O ja en gisteren kwam de tuinman een kerstster brengen. Ik vond dat zo ontzettend lief hé. Heb daar nog de hele avond van zitten genieten.

Hallo Bolletje dat heb ik ook gedroomd  je kon gewoon weer lopen en ik droomde dat iedereen van het forum beter was allemaal afgekickt en niet meer verdrietig zijn komt allemaal goed hoor mensen we zitten allemaal in de put en in die diepe put zit een trap en we gaan allemaal een treetje hogen en komen de put uit en zien een mooie blauwe lucht en alle kleuren om ons heen waren opeens veel helderder en alles zo mooi om ons heen we zijn bevrijd van angsten  en weer gezond    dat is mijn droom  liefs Wilhelmina ♥️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...