Myle Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Gaat de Sint niet weer bijna weg om zijn officiële verjaardag te vieren? Per trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Trein ehh ik bedoel natuurlijk stoomlocomotief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Alcoholvrije Sint gevierd. Onverwachts, want doe er zelf niets aan momenteel, maar mijn zusje nodigde me uit. Was echt gezellig en welkom, want voor t overige was t een saaie dag, zelfs het weer leek zich daar bij aan te sluiten. Slaap lekker allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Fijn @Autumn. Heb je mooi voor elkaar gebokst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 5 december 2019 Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Dat dacht ik toch ook @Myle Slaap lekker straksjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 december 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2019 Ik wacht nog even op een broodje uit de oven met geitenkaas. Goed eten enzo. Maar daarna naar bed en ik wens jou ook een heel goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Eet smakelijk Myle! Heb geslapen tot nu toe. Wat was ik moe. Vond het een fijne dag irl en ook hier. Ben alleen mentaal verliefd op iemand hier op het forum. Heel vervelend en kan ik niet gebruiken. Geen zorgen dames, het is een man. Weet niet wat ik er mee aan moet. Door ademen dat zeker. Ga niet zeggen wie het is, want hij is hetero denk ik? Ja wat weet ik maar nu ga ik zo weer slapen en ga niet zeggen wie het is. @Rosee Roxy kwam ik ook heel graag. Opslomen weer. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Erg leuke filmpje hou ik wel van liefs Wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden