Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 21-11-2019

bolletje

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen      Slapen Plaatjes Pffffttttt.

Zijn jullie ook zo moe? En dan 's nachts om 2 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen?

HA @bolletje, echt moe niet, maar ook niet comfortabel.

Gisteren was ik 2 jaar vrij van Lorazepam en dat vierde ik met een slechte dag na een slechte nacht. Vannacht gelukkig beter geslapen, maar nog niet helemaal comfortabel. Het blijft afwisselend goed en minder gaan, al nemen de goede dagen toe. Deze week is een bizarre week met veel afspraken buiten de deur, ook in de avonduren. Dat begint nu wel zijn tol te eisen, alles wat extra is boven op de normale belasting is nog steeds een trigger merk ik. Morgenavond hebben we een uitje van het werk en hoe leuk dat ook is , ik denk er hard over om dat toch maar over te slaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Cyclad58:

HA @bolletje, echt moe niet, maar ook niet comfortabel.

Gisteren was ik 2 jaar vrij van Lorazepam en dat vierde ik met een slechte dag na een slechte nacht. Vannacht gelukkig beter geslapen, maar nog niet helemaal comfortabel. Het blijft afwisselend goed en minder gaan, al nemen de goede dagen toe. Deze week is een bizarre week met veel afspraken buiten de deur, ook in de avonduren. Dat begint nu wel zijn tol te eisen, alles wat extra is boven op de normale belasting is nog steeds een trigger merk ik. Morgenavond hebben we een uitje van het werk en hoe leuk dat ook is , ik denk er hard over om dat toch maar over te slaan. 

Hi Ad, dat klinkt echt als een goed idee. Ik heb maandag ook een afspraak in de avond gewoon afgezegd. Naar huis, warme douche en de rest komt wel weer. Op jezelf letten is beter en een belangrijke les. Minder is meer ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-11-2019 om 21:53 zei Kannietmeer:

Hi Ad, dat klinkt echt als een goed idee. Ik heb maandag ook een afspraak in de avond gewoon afgezegd. Naar huis, warme douche en de rest komt wel weer. Op jezelf letten is beter en een belangrijke les. Minder is meer ;-)

Ben uiteindelijk toch gegaan. Het was super gezellig en ik had het niet willen missen.. Wel laat thuis, dan vandaag maar rustig aan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...