Spring naar bijdragen

onze h. kamer 22-10-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen vechters.

Verbloemen, je had dit berichtje ergens neer gezet waar het misschien niet veel gelezen wordt, dus heb ik het hier naar verplaatst. Hoe is het verder met je?

 

Verbloemen,

wie kan mij gerust stellen?

ik slik aldoor Clonazepam

Door dat het tot dec niet meer te leveren is krijg ik morgen Rivotril

Ik ben erg gevoelig voor wisselingen   iemand  ervaring?

 

En de alom bekende vraag, hoe hebben we geslapen? Hier weer prima, en was er om 6.15 uit. Straks o ja, hahaha werken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha mensen,

Over zo n 10 dagen gaat de behandeling van mijn moeder beginnen denk ik. Chemo en bestraling. Ze heeft een kwaadaardige tumor in haar hoofd.. Ik heb vandaag een kadootje voor haar. Een aanblaasbaar toetsenbord, ook wel een melodica geheten. Ik dacht, dat vind ze vast leuk, omdat ze bijna niet meer kan zien. Ze zei dat ze zich best wel veel verveeld, dus misschien is dit dan wat voor haar. Ik lunch nog even, en daarna ga ik zwemmen. Sterkte allemaal!

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lightspacer:

Ha mensen,

Over zo n 10 dagen gaat de behandeling van mijn moeder beginnen denk ik. Chemo en bestraling. Ze heeft een kwaadaardige tumor in haar hoofd.. Ik heb vandaag een kadootje voor haar. Een aanblaasbaar toetsenbord, ook wel een melodica geheten. Ik dacht, dat vind ze vast leuk, omdat ze bijna niet meer kan zien. Ze zei dat ze zich best wel veel verveeld, dus misschien is dit dan wat voor haar. Ik lunch nog even, en daarna ga ik zwemmen. Sterkte allemaal!

Jeroen

Jij ook sterkte, Jeroen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei mevrouwtje54:

De positiviteit kamer wordt hem ook niet geloof ik .........ik ben vandaag i.i.g niet zo positief . Misschien is 25 mg dia in 7 maanden teveel geweest of ik heb vandaag een heeeele zware "piep" dag,even nadenken of ik pauze neem of gewoon door zal gaan.Pffff:(

Ha @mevrouwtje54, ook zware piepdagen mogen er zijn, al wil je het niet. 

Het kan ook niet elke dag positief zijn. Morgen hoop ik voor jou een betere dag. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...