Myle Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Lika wat naar. Hopelijk helpt het om even wat rust te nemen. En ja zo'n situatie daar zou ik me ook behoorlijk raar onder voelen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Is dat niet een raar verzoek? Of doet ie dat vaker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Bij mij niet eerder. Hij heeft een drankprobleem -gehad zegt hij-. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Ik zat in de knoop met helpen/nivea/niet oordelen etc.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 maar voel.me ook gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Nou ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 "ajb met spoed" klinkt alsof dat probleem nog geen verleden tijd is. Maar hoe dan ook rot voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Het is hier ineens zo stil. Heeft iemand nog wat te vertellen? Hoe gaat het allemaal? Ik heb thee en kijk the walking dead. Wat een combinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Wakker na geslapen te hebben. Ga zo weer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Het leven is soms k**. Lika. Hou vast aan de positieve dingen die het ook biedt. Je bent een strijder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Ik vind het niet zo erg hoor. Ben best positief. Voel.me nu gewoon ziek/raar. Maar goed van zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 Mooi, ik heb net toch nog even lekker paardgereden en ga ook nog even een theetje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 wat is het toch jammer als je niet gemist kan worden op het werk, vandaag anderhalve kruiwagen oude processierups nesten opgeruimt.. dat had eigenlijk al lang weg moeten zijn bij de dieren.. voelt zo goed eindelijk iets nuttigs te hebben gedaan Bob en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden