Penny Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Voor de wat luchtiger gesprekken verwijs ik vanavond graag door naar het draadje van @harald. No offence. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Huh hoezo doorverwijzen naar iemands draadje? Is het hier dan zó deprimerend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 zo net wel kijn medicijn netjes genomen, wat zal dat heerlijk slapen worden na een slechte nacht zonder morgen lekker werkennnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 16 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2019 Het was leuk bedoeld @Myle, je geeft zelf ook op Haralds draad aan dat het draadje zo leuk positief was. Ik heb het niet over iets deprimerends gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2019 @Bor dat is t probleem met jou. Al jouw afspraken zijn vrijblijvend. Ze hebben geen waarde. 'Ok we stoppen vandaag met roken. Deal! Oeps sorry..heb ik dat gezegd? Het was maar vrijblijvend hoor' En t gaat mij niet of je t al dan niet doet in dit geval. T is gewoon triest hoe je iemand anders de les spelt waarvan je de regels zelf niet toepast en dan nog met de eer gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden