Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 3-10-2019-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve mensen,

Heeft iedereen een beetje kunnen pitten? Verbloemen, Cyclad, Liz, Annie, Wanhopige en Eefje?

Dadelijk weer lekker aan het werk, en morgen zijn al m'n keuteltjes jarig dus moet ik Lang zullen ze leven, zingen anders is er de hele dag geen land mee te bezeilen.

En dan krijgen ze allemaal een cadeautje hahahahaha.

Mensen maak er, ondanks alle pijn, een waardevolle dag van, hij komt niet meer terug. Hoor ik mensen juichen??????

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha bolletje en de rest, even een berichtje van mij. Mijn moeder ligt nog in het ziekenhuis. Vorige week donderdag is ze geopereerd, en hebben ze een biopt genomen. Een stukje weefsel van het gezwel in haar hoofd.volgende week hoort ze wat ze heeft en wat ze gaan doen, of alleen bestralen als het goedaardig,is en bestralen en chemo als het kwaadaardig is. Nog steeds erg heftig allemaal. Ik ga zo zwemmen en dan hopelijk vanmiddag even bij haar op bezoek. 
Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he Bol! van harte hoor @bolletje Fijn dat je er altijd zo positief tegenaan gaat.

@Lightspacer lieve Jeroen, Klinkt zeker allemaal erg heftig! Zorg maar goed voor jezelf en je moeder. Had ze erg veel last al van het gezwel?
 

@ allemaal : ik Ben op het moment zo vreselijk druk dat ik soms van achteren niet meer weet wat ik van voren doe. Het gaat goed, maar het is ook spannend, want ik voel het soms wel heel erg in mijn lijf. Ik ben met een opleiding voor coaching begonnen en dat is zoveel werk dat ik er scheel van zie. Snap niet hoe de mensen in mijn opleiding dit doen naast hun baan. Ik werk ook wel parttime voor mijzelf, maar dit is tcoh niet te vergelijken, aangezien ik dat ook nog eens vanuit huis kan doen.
Nou ja, dus echt nieuwe balans zoeken.

Mocht ik hier dus wat minder zijn, dan is het daarom. Ik blijf wel mensen ondersteunen,  dus als er echt iets is kan men mij altijd een bericht sturen, want het kan zijn dat ik het anders niet zie.

dikke knuffel voor iedereen vandaag. Jullie zijn kanjers en ook al is de weg lang en soms niet te harden, het zal echt goed komen met ons allemaal. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, 

ik heb een wat onrustige nacht gehad maar sliep ook niet thuis. Ik was om half negen vanmorgen bij Jellinek. Daar werd ik wel gehoord en serieus genomen qua klachten. Ze zeggen dat het idd erg lang kan duren, en erkennen het paws ook, er is geen medicatie voor. Ik zei bijvoorbeeld dat ik wel eens las dat mensen gabapentine of lyrica gebruiken, maar dat raadt ze niet aan; te weinig over bekend nog wat dat doet op langere termijn en gezien mijn hevige reacties op medicatie. Op mijn vraag of er permanente schade veroorzaakt kan zijn zegt ze, nee, dat zien we nooit. Nou vingers crossed ik hoop het maar. Ik kon mijn verhaal ook weer niet met droge ogen vertellen. Alleen maar zitten huilen. Ze zegt er zijn maar weinig artsen die echt snappen wat verslaving inhoudt. Over de tijdsduur kan ze niks zeggen; verschilt zeer sterk per persoon. Sommige hebben maar weken last, anderen maanden en in het ergste geval jaren. Ze zei ook: er zijn helaas weinig onderzoeken naar gedaan over langdurig benzo gebruik en wat er gebeurt na de stop (ook in de jaren erna). Wat er precies gebeurt in de hersenen en hoe het zich herstelt weten ze ook niet. Nou goed eigenlijk geen nieuwe info dus, maar de erkenning was wel heel fijn. 

Ben behoorlijk uitgeput nu. Moe ook van de lange reis (ben inmiddels weer in Drenthe). Gevoel alsof ik scheel kijk van vermoeidheid. 

Dikke knuffel voor jullie allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:
  • Misschien dat je kan vragen of ze dan hun informatie op de website kunnen aanpassen? B)

Haha zoals wat precies? Staat wel op hun site dat het maanden tot jaren kan duren in elk geval. Alleen zou de symptoom lijst wel uitgebreider kunnen want nu lijkt het vooral psychisch, terwijl ze in het gesprek ook zei; we weten niet hoe de neurologische paden zich weer herstellen. Te weinig onderzoek....

dus tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Annie87:

Haha zoals wat precies? Staat wel op hun site dat het maanden tot jaren kan duren in elk geval. Alleen zou de symptoom lijst wel uitgebreider kunnen want nu lijkt het vooral psychisch, terwijl ze in het gesprek ook zei; we weten niet hoe de neurologische paden zich weer herstellen. Te weinig onderzoek....

dus tja...

ik had deze gelezen: https://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/slaap-en-kalmeringsmiddelen/slaap-en-kalmeringsmiddelen-basisinfo/verslavingskans/
 

Deze gaat precies over benzo;s , vandaar dat ik dacht dat ze het niet beschreven.
De andere over een ontwenningssyndroom is anders inderdaad. Fijn dat je me daar op wees, want die is wel te gebruiken om 'anderen'  die het niet begrijpen of het bestaan ontkennen te laten lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...