Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Vind t wel slim bedacht Sandro, vooral om ze zo (meer) groente te laten eten. Ik heb kant en klare bami opgebakken en er extra wokgroente doorheen geschept. Ik mis nu alleen de pindasaus. Ach, zo is het ook lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Gebakken eitje erbij doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ah ja, dat is een goed idee voor de volgende keer. Heb het nu inmiddels op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik moet nog eten. Mijn vriendin ging naar de stad en vroeg of ze sushi mee moest nemen. Ik zei: nee, hoeft niet hoor, ik eet wel iets anders. Maar ze bleef volhouden. Had ik zoiets van: ja hoor, doe maar dan, om ervan af te zijn (was thuis aan het werk en het leidde me een beetje af). Maar ja, dan stel je je erop in en krijg je er toch trek in he. Nou, komt ze thuis van de stad, zegt ze : "Oh, nou ja zeg, ben ik zomaar vergeten jouw sushi te halen!". Vrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ach nee toch . Kun je niet háár sushi stelen? Of samen delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Je zou ze toch. En nu? Eitje bakken? Met broccolirijst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 1 minuut geleden zei Myle: Ach nee toch . Kun je niet háár sushi stelen? Of samen delen. Zij heeft al in de stad gegeten, een biologisch frietje denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik ga mijn eten afmaken. Heb eigenlijk geen honger meer, heb al een zak drop op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 3 minuten geleden zei Myle: Ach nee toch . Kun je niet háár sushi stelen? Of samen delen. Nee, ze heeft helemaal geen sushi gehaald. Dat zou helemáál wat zijn zeg, wel voor zichzelf en niet voor mij. Nee, zo is ze nu ook weer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Oh oké @Lonster. Balen zeg. Valt er ook niks te delen enzo. Maar een biologisch frietje . Hopelijk dan toch wel met bio-veganistische mayo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 1 minuut geleden zei Sandro: wel voor zichzelf en niet voor mij. Nee, zo is ze nu ook weer niet. Gelukkig. Ik vermoedde al een beetje zoiets, maar kon het niet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ja eigen (geheime) recept. Met linksgedraaide amandelyoghurt met gefermenteerde bio-culturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 1 minuut geleden zei Lonster: Ja eigen (geheime) recept. Met linksgedraaide amandelyoghurt met gefermenteerde bio-culturen. Waarom geloof ik dit niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Dat was de omschrijving van de mayonaise die bij de friet hoorde, die je vriendin net in de stad at. Of heeft ze helemaal geen friet gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik zit inmiddels aan de spruitjes. Wat anders dan sushi Maar het past wel bij het weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 1 minuut geleden zei Lonster: Dat was de omschrijving van de mayonaise die bij de friet hoorde, die je vriendin net in de stad at. Of heeft ze helemaal geen friet gegeten? Dat sluit ik niet uit! Ze is verdacht niet-hongerig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 11 minuten geleden zei Lonster: Ik ga mijn eten afmaken. Heb eigenlijk geen honger meer, heb al een zak drop op. Nou ja, jij zult voorlopig niet hoesten of last van je keel krijgen, moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik zou ook niet hongerig zijn naar spruitjes als ik net lekker patat heb gegeten. O o, sorry hoor @Sandro. Geniet van die veel gezondere spruitjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 4 minuten geleden zei Sandro: Dat sluit ik niet uit! Ze is verdacht niet-hongerig... Ah! zie je wel. Stiekem lekker friet eten in de stad. Iedereen om me heen is aan het snotteren en niezen. Of drop me daar tegen beschermt weet ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 1 minuut geleden zei Bor: Vrouwen vertellen niet alles thuis wat ze in de stad doen lieve @Sandro Tsjek je/ jullie banksaldo maar. Daar gaat ze niet eens de stad voor in. Zalando en dergelijke leveren gewoon aan huis he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik zie het voor me. Sandro en vriendin die tegenover elkaar aan tafel zitten met een bord spruiten. Sandro met zijn ogen op het schermpje en druk aan het typen. De vriendin die wacht op haar pakje, dat tussen 18:00 en 20:00 uur geleverd wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Ik drink mijn linksdraaiende biologische alcoholvrije bier met levende gistculturen op en ga mijn eten afmaken. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 (bewerkt) Ja precies, en als dat pakketje morgen ofzo komt, ben ik wat er vandaag gebeurd is allang weet vergeten. Zo trapt een man er telkens weer in. 24 september 2019 bewerkt door Sandro D/t fout, kan ik niet tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 Dit vind ik toch zo leuk aan het forum. Er is zoveel lol te beleven zonder alcohol en verdoving. Neem elkaar lekker op de hak. En je omgeving erbij die misschien niet weten van de gemene deler. Ik voel me behoorlijk positief en melig na vandaag, van wat ik hier lees. Natuurlijk is een alcoholprobleem iets serieus. Maar soms/vaak helpt het ook (denk ik) om de gewone dagelijkse ditjes en datjes te vertellen. Mijn dag is gered door de humor van anderen. Thanks! Julie zijn best wel waardevol hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 september 2019 Rapport Share Geplaatst 24 september 2019 (bewerkt) Dank je Bor. Het is weer eens wat anders dan met pijl en boog jagen op rendieren, terwijl de Grizzlyberen het op je gemund hebben. Dat is zóóóó 2018. 24 september 2019 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden