Penny Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Goedemorgen, start van dag 3. Dit is de eerste keer dat ik stop met alcohol. Noem het overmoedig maar de hele dag heb ik een zinnetje in mijn hoofd: ”ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan”. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 3 uur geleden zei Bor: Welkom @Penny Misschien heb je zin om op de dagdraad van vandaag mee te schrijven? Hallo, wat houd dat in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Pipi Langkous zei dat altijd btw, zoveel gelezen op dit forum(die uitspraak), dat ik het niet meer origineel vindt sorry. Dagdraad staat hier ws onder 30 augustus 2019 bewerkt door Smaragd verwijzing naar dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 2 uur geleden zei Smaragd: Pipi Langkous zei dat altijd btw, zoveel gelezen op dit forum(die uitspraak), dat ik het niet meer origineel vindt sorry. Dagdraad staat hier ws onder Sorry, ben hier pas net, ik wist het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 @Penny het is een gevleugelde uitspraak omdat ie waar is. Niks mis mee dus. De dagdraad hier is een soort huiskamer, een slowchat. Voor wat meer en vooral snellere interactie. Maar je bent niks verplicht natuurlijk nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden