Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22 Augustus 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen :)

Hoe gaat het vandaag met jullie? Goed geslapen? 

Ik heb even een vraag... Ik heb nu af en toe het idee dat ik op een boot sta, alsof de vloer wat beweegt ofzoiets... Ben ook wat misselijk. Heeft iemand dat ook ervaren? Ik ga nu weer denken dat ik iets anders heb namelijk.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei EefjeJ:

Goedemorgen iedereen :)

Hoe gaat het vandaag met jullie? Goed geslapen? 

Ik heb even een vraag... Ik heb nu af en toe het idee dat ik op een boot sta, alsof de vloer wat beweegt ofzoiets... Ben ook wat misselijk. Heeft iemand dat ook ervaren? Ik ga nu weer denken dat ik iets anders heb namelijk.... 

ik heb meerdere mensen waar ik mee praat die dat ervaren en komt inderdaad echt best vaak voor.  Maar wel zeer irritant hoor! Dat je daar nu nog last van krijgt, terwijl je dat eerst niet had, lijkt me oervervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kannietmeer:

ik heb meerdere mensen waar ik mee praat die dat ervaren en komt inderdaad echt best vaak voor.  Maar wel zeer irritant hoor! Dat je daar nu nog last van krijgt, terwijl je dat eerst niet had, lijkt me oervervelend.

Ik heb het wel eerder gehad, maar al best lang geleden, dus dan ga ik toch twijfelen... Het gekke is dat ik het ook had tijdens ons vorige midweekje weg, dus of het nou ergens door getriggerd wordt? Misschien doordat ik er nu naast zit in de auto? Geen idee... Het is gelukkig niet continue :) maar wel oervervelend ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei EefjeJ:

Ik heb het wel eerder gehad, maar al best lang geleden, dus dan ga ik toch twijfelen... Het gekke is dat ik het ook had tijdens ons vorige midweekje weg, dus of het nou ergens door getriggerd wordt? Misschien doordat ik er nu naast zit in de auto? Geen idee... Het is gelukkig niet continue :) maar wel oervervelend ;)

weekendjes weg zijn siekem ook stressoren. Verandering van omgeving, reizen, ander bed etc. Dit is dus ook een  soort prikkeling van je zenuwstelsel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

weekendjes weg zijn siekem ook stressoren. Verandering van omgeving, reizen, ander bed etc. Dit is dus ook een  soort prikkeling van je zenuwstelsel ;-)

Ja dat zal ook absoluut zo zijn inderdaad... Gelukkig geniet ik evengoed nog wel van het bos en de hei ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...