Wiplala Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Hallo Allen, Ben vandaag precies met refusal begonnen,wilde er eigenlijk niet aan beginnen,maar mijn arts zei me het wel te doen. Hebben jullie veel bijwerkingen ondervonden? Liefs Wiplala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2019 Hoi wiplala, ik had in het begin ook veel last van bijwerkingen. Oa inderdaad moe en me eigen brak voelen. Hier moet je doorheen, Op een gegeven moment een halve per dag genomen en nog later een hele om de dag omdat ik dat toch handiger vond. Bijwerkingen worden echt minder op den duur,maar je moet geduld hebben. En je moet het maar zo zien ,dat de bijwerkingen minder zwaar zijn dan elke dag een kater en spijt hebben. Sucses!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 18 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2019 De bijwerkingen zijn voor mij nu, dat ik een beetje raar gevoel heb,maar neem dat eker voor lief,begin er net mee dus wacht het gewoon af. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Hoi Isabeau, Ik ga nu mijn derde dag in,voel ook wel dat ik soms erg moe ben. Maar probeer met veel afleiding me fit te houden,zwem fiets en wandel. Nu met dit weer is dat ook wel een beetje lastig maar drink veel water en heb veel lekkere theesoorten gekocht. Het blijft een strijd maar ik ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Wiplala, Bolletje is ook ooit zo begonnen en moet je eens kijken waar zij nu staat op het jaarpact♥ zet m op he, ook voor jou lonkt het resultaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 19 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2019 Ja zeker nu door,moet ook,wil nu eens aan de slag met mezelf. Heb weer gezwommen. Ga met daimand painting aan de slag,krijg dit morgen thuis gestuurd. Wil dat wel eens proberen. Je bent dan bezig. Nee zet nu wel door Lady jane komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 20 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2019 Nou laat dat ook wel uit mijn hoofd om te gaan drinken,voor me al een stuk beter onder die zooi, kom veel zekerder over en dat vind de rest ook. N Dus kappen en blijven kappen met die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RonDeV Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Heb toen ik besloot te stoppen ook besloten dit zonder medicatie te willen doen. Een kennis van me gebruikt wel al jaren medicatie en ik kan niet ontkennen dat t werkt. Denk dat ik t alleen zou overwegen als alle andere opties niet zouden werken. Is jullie mening dat je uiteindelijk wel met refusal zou willen stoppen of is t idee dat het de permanente oplossing is voor het nooit meer drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RonDeV Geplaatst 21 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2019 Ja precies, klinkt als een goede aanpak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 24 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2019 Hallo Ron, Ik ben nu nog maar een weekje met refusal bezig, en denk nog niet aan verdere stappen, wil eerst eens een beter leven zonder die drank hebben,leuke dingen weer kunnen gaan doen, en weer de zin van alles gaan zien, een heldere kijk op alles krijgen,en weer een vrouw zijn die zich weer meer in de puntjes gaat verzorgen. Ik leef een beetje per week nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 28 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2019 Hallo allen, Ik ben dus met de refusal gestopt, mijn arts gaat nu eerst een hartfilmpje maken, ik ben al in ziekenhuis geweest voor bloedprikken, dus nu zo daar heen voor het filmpje bij de huisarts, en krijg ook gelijk te horen of er iets mis is. Maar ik voel me goed nu ik de refusal niet meer slik. Opgewekt vrolijk en ben mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden