Spring naar bijdragen

Afbouwen Oxazepam


Mriek

Aanbevolen berichten

Ik lees dat er weer een aantal mensen het heel moeilijk hebben met afbouwen.

Wil nu toch ook even een positief bericht brengen. Ik ben nu op 2x daags 1/4 van 10 mg. Oxazepam. En overmorgen wil ik naar alleen de avond 1/4 (ik minder per week, gaat het niet doe ik er nog een week bij op dezelfde dosis).

En ik moet zeggen dat het redelijk goed gaat. Ben blij dat ik mijn eigen plan heb gevolgd (bij de huisarts). Slapen gaat niet goed, maar dat is intussen al jaren zo (ook nog de combinatie met burnout). Dus ben wel erg moe.

En als ik spanning of onrust voel, probeer ik wat afleiding te zoeken.

Wens iedereen sterkte hier op het forum! want ik heb ook twee keer de hel meegemaakt met afbouwen, wat een half jaar en langer duurde.

Maar toch wel erg dat ik in eerste instantie weer zo ziek werd van de gewenning en onttrekking, na 3 jaar geleden afgebouwd te zijn. En dat ook met maar 15 mg Oxa per dag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn om te lezen dat het redelijk goed gaat, @Moedig
Je gaat snel, maar zolang je het trekt is het prima. 

15 mg Oxazepam is niet veel, maar toch voldoende om je weer klachten te bezorgen. De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar dat weet je inmiddels. 
Sterkte met die laatste loodjes, het komt goed, ook omdat het aloude spreekwoord "driemaal is scheepsrecht" vaak opgaat! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...