bolletje Geplaatst 20 april 2019 Rapport Share Geplaatst 20 april 2019 Goeie morgen mensen, Kijk eens wat ik voor mijn huppeltrutjes gekocht heb voor Pasen? EefjeJ en Ikdoeertoe reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 20 april 2019 Rapport Share Geplaatst 20 april 2019 Goedemorgen, @bolletje, je hebt helemaal gelijk als je zegt dat ik in de slachtofferrol zit. Maar zo voelt t even en ik probeer er met alle macht uit te komen. Dat is momenteel alleen wel even verrekte moeilijk. Gelukkig ben ik inmiddels een stuk rustiger, De ergste paniek is weggevloeid. Ik moet me er maar aan over geven en het op me af laten komen. Hele fijne paasdagen alvast voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2019 (bewerkt) Klopt lieve doorbijter, laat het maar op je afkomen, je weet dat het ook weer over gaat en er nu bij hoort. Probeer er niet uit te komen dat kost teveel energie, maar te accepteren. Geef jezelf maar een cadeautje of zo. Iets leuks waar je van kan genieten. 20 april 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 20 april 2019 Rapport Share Geplaatst 20 april 2019 Goedemorgen... @bolletje Haha dat ziet er leuk uit! @doorbijter Fijn dat je een stuk rustiger bent ook al voelt het nu nog niet zo misschien.....het gaat echt goed komen...fijne paasdagen! Afgelopen nacht weer iets beter geslapen, al voelt dat nu niet zo hahaha (zwaar hoofd).... Straks maar weer even het zonnetje opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden