Spring naar bijdragen

Woensdag 10 april 2019


nancy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei jopie:

Blijft staan dat het jammer is dat we geen duimpje kunnen geven hier. Je knalt wel even zo van de ene dag op de andere terug in dat "oude". Best lastig, althans, dat vond ik wel. Dan wordt pas duidelijk hoe ingesleten dat gedrag was, en hoorde bij (in dit geval) werk. 

Go for it, bj. Top. 

Ja dit is even bruut en confronterend. Maar, keep calm and stay rustig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lika:

Stay rustig @bumperjim. Welke chocolade is jouw favoriet?

Puur in principe maar ik eet bijna alles tenzij het echt heel melk is. Hazelnoten, salty caramel en dat soort dingen zijn een pré. 

En deze staan heel hoog genoteerd:

9E1DE0B8-E987-4BA9-BCF1-F6ED754925FB.jpeg

Zo'n zak giet ik zo naar binnen. Weet niet of je die in NL kan kopen.

Maar ook M&M's bijvoorbeeld.

Niet in huis halen. De eerste kilo M&M's niet nemen :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind wel dat je erg snel weer aan het werk bent @bumperjim Maar ik ben natuurlijk geen arts. Ik weet wel dat het vaak maanden duurt voordat je weer de oude bent na een burnout. Soms zelfs wel een jaar. Bij mij duurde het 3 maanden en eigenlijk was dat zo voorbij. Let een btje op jezelf he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

Ik vind wel dat je erg snel weer aan het werk bent @bumperjim Maar ik ben natuurlijk geen arts. Ik weet wel dat het vaak maanden duurt voordat je weer de oude bent na een burnout. Soms zelfs wel een jaar. Bij mij duurde het 3 maanden en eigenlijk was dat zo voorbij. Let een btje op jezelf he.

Ja weet ik maar ik was er snel bij met ziek melden. Een collega zakte echt in elkaar op t werk en was dan ook een jaar uit de running. Dat wou ik met alle geweld vermijden. En ik voel me nu verder OK maar wel ff weer wennen nu. Ik was net zo lekker met de VUT voor mijn gevoel ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rosee:

Ik vind wel dat je erg snel weer aan het werk bent @bumperjim Maar ik ben natuurlijk geen arts. Ik weet wel dat het vaak maanden duurt voordat je weer de oude bent na een burnout. Soms zelfs wel een jaar. Bij mij duurde het 3 maanden en eigenlijk was dat zo voorbij. Let een btje op jezelf he.

ik blijf wel naar de psycholoog gaan regelmatig hiervoor. Ben nog lang niet "de oude", wil trouwens ook niet meer de oude zijn, ben wel aan het werk maar moet al doende nog leren om het rustig aan te doen, pauzes etc etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim je lichaam gaat het je vertellen als het niet goed gaat. Luister dus. Ik heb dat eerder helaas niet gedaan na een korte periode thuis. Probeer te luisteren en te handelen als het niet goed gaat. Je merkt het wel.

Toch vind ik ook dat nog het moeilijkst. Minder doen als het niet goed gaat ipv meer ! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verdriet verandert. Heftige golven in een verder vrij kalme zee.  Ze worden wel minder hoog die golven. Soms is er een onverwachte stroming.

Ik ben vrij rustig, soms compleet in de war en doodmoe. Het gaat goed. Morgen eerst zwemmen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...