bolletje Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Moggels mensen, Vandaag is het weer wat minder, regen onweer enz. maar ik heb ontdekt dat ik er de moed in kan houden Doen jullie mee? Al een tijd word ik zo rond 2 uur wakker. Dan slaap ik een paar uurtjes niet, maar lig gewoon lekker behaaglijk ontspannen in bed, ben dan ineens weg en word dan met een beetje geluk om 6.45 wakker raar hé? Hoe hebben jullie gepit? Een beetje redelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Stom is dat he @bolletje dat je dan eerst een tijd beter kon slapen en nu weer zo. Zo zie je maar weer hoe raar grillig dit proces is. Fijne dag vandaag. pfff ik heb de hele nacht een gevoel van agitatie gehad en heb het nu nog; ik omschrijf het maar als een heel hevig gevoel van onrust, gemengd met een heel nerveus gevoel. Maar zo erg, en zo vreemd. Het voelt eigenlijk niet als normale nervositeit. Ik ken dit gevoel alleen van na de benzo’s dus weet zeker dat dit ontwenning is. Maar het voelt zo afschuwelijk. Alsof het binnenin mijn romp jeukt ofzo. Kan het bijna niet uitleggen. Het is geen akatishia want ik kan wel stilzitten. Kennen jullie dit gevoel? Het is mijn ergste klacht op dit moment. En als ik het heb, kan ik vrijwel niks doen. Niks dringt tot me door, het is alles overheersend. Slapen is dan ook heel moeilijk. Ik heb het gevoel bijna dagelijks, maar het fluctueert in ernst en soms ben ik nu even van het gevoel af en heb ik een soort Windows. Ik wens iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Ik ken het gevoel niet lieverd, nog nooit gehoord van Akastishia. Van doorzetten wel en ik weet ook dat jij dat kunt. Sterkte meis Ben werken mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Thx bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Morgeu, Annie87, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar die vreselijke onrust ken ik ook. Ik weet niet hoe ik t niet omschrijven, maar ik kan dan echt niet functioneren. Dat is idd een van de ergste klachten. Ik vind het zo ontzettend knap dat je ondanks die onrust ze rustig blijft. Petje af. Hoop dat ik dat ook kan straks. Hier gisteren een goede dag. Vanmorgen helaas wat minder opgestaan, maar wie weet wat de dag brengt. Morgen overstap dia bespreken. Kan niet wachten Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Goedemorgen @Annie87 vreselijk dat gevoel...ik ervaar nu zelf 's nachts erge onrust, dat ik amper stil kan liggen, het beste gaat op mijn rug. Daarnaast inderdaad nervositeit, vooral in mijn buik gebied. Ik ben er 's ochtends ook misselijk van... Ook nog een beetje trillerig, als ik iets moet aanwijzen dat gaat dat bevend... Overdag zijn de zenuwen ook aanwezig en wordt het met vlagen erger.. Ik vind het ook een heel naar gevoel. Ik weet dat het over kan gaan, het is bijna twee weken zo goed als af geweest, dus het gaat over.... Het komt goed! Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 3 minuten geleden zei doorbijter: Morgeu, Annie87, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar die vreselijke onrust ken ik ook. Ik weet niet hoe ik t niet omschrijven, maar ik kan dan echt niet functioneren. Dat is idd een van de ergste klachten. Ik vind het zo ontzettend knap dat je ondanks die onrust ze rustig blijft. Petje af. Hoop dat ik dat ook kan straks. Hier gisteren een goede dag. Vanmorgen helaas wat minder opgestaan, maar wie weet wat de dag brengt. Morgen overstap dia bespreken. Kan niet wachten Fijne dag allen Het is eigenlijk ook heel moeilijk te omschrijven. Het is een soort zenuwachtig gevoel, maar niet zoals ik ooit eerder in mijn leven heb gevoeld. Als ik denk dat ik ooit ergens zenuwachtig voor was, voelde dat toch anders. Het is allesoverheersend als ik het heb, ik kan me niet focussen op een gesprek dan, heb nergens interesse in, probeer wel rustig te blijven, soms is het zo intens dat ik ervan moet huilen. Het is echt het ergste gevoel wat ik nu ken. Ik denk dat ze dit bedoelen met agitatie. (Daar staat bij zenuwachtige onrust als je dat opzoekt). Ik kan er ook geen logica in ontdekken wanneer ik het krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 @doorbijter Ben zo benieuwd naar morgen, hopelijk werken ze een beetje mee en valt de overstap mee voor je... Ik zal voor je duimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei EefjeJ: Goedemorgen @Annie87 vreselijk dat gevoel...ik ervaar nu zelf 's nachts erge onrust, dat ik amper stil kan liggen, het beste gaat op mijn rug. Daarnaast inderdaad nervositeit, vooral in mijn buik gebied. Ik ben er 's ochtends ook misselijk van... Ook nog een beetje trillerig, als ik iets moet aanwijzen dat gaat dat bevend... Overdag zijn de zenuwen ook aanwezig en wordt het met vlagen erger.. Ik vind het ook een heel naar gevoel. Ik weet dat het over kan gaan, het is bijna twee weken zo goed als af geweest, dus het gaat over.... Het komt goed! Heb je nog wel een beetje kunnen slapen? Thx Eefje, ik heb er lastig door geslapen, maar toch wel wat geslapen gelukkig. Ik vind dit ook geen angsstoornis, ik liep helemaal niet met deze klachten. Voel me ook niet angstig ofzo. Ik heb het gevoel nu al zo vaak ervaren. Het is eem gevoel wat ik echt nog nooit eerder heb gevoeld. Vooral in mijn buik idd, maar kan het ook in het borst gebied voelen. Kan jij wel stilliggen op zo’n moment? Dat kan ik gek genoeg wel. 2 april 2019 bewerkt door Annie87 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 @doorbijter idd spannend de overstap. Ik ga voor je duimen! Ken je de psych? Of heb je geen idee met wie je het gaat bespreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 8 minuten geleden zei Annie87: Thx Eefje, ik heb er lastig door geslapen, maar toch wel wat geslapen gelukkig. Ik vind dit ook geen angsstoornis, ik liep helemaal niet met deze klachten. Voel me ook niet angstig ofzo. Ik heb het gevoel nu al zo vaak ervaren. Het is eem gevoel wat ik echt nog nooit eerder heb gevoeld. Vooral in mijn buik idd, maar kan het ook in het borst gebied voelen. Kan jij wel stilliggen op zo’n moment? Dat kan ik gek genoeg wel. De ene keer kan ik beter stilliggen dan de andere keer. Ik probeer mezelf ook steeds moed in te praten, dan blijf ik rustiger...de onrust stroomt dan gewoon door mijn lijf, vooral armen en benen. En dan die nervositeit ook nog in mijn buik blehhh... Voel het nu ook af en toe weer opborrelen en krijg dan ook zweethanden. Ik krijg het gevoel ook als ik aan dingen denk, bijvoorbeeld als ik iets moet doen of gewoon hele onzinnige dingen, echt raar. Maar daarnaast kan het ook zonder aanleiding opkomen als ik rustig tv kijk... Ik baal wel dat het weer terug is, het is echt een rotgevoel. Hopelijk wordt het weer gauw minder! Sterkte... Ervaar je verder nog andere klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 Ik heb morgen een afspraak met de verpleegkundige. Met haar ga ik omzetting bespreken en ik weet zeker dat zij instemt met mijn voorstel om te zetten van 1,25 naar 10. Ik weet dat mijn psychiater best wil omzetten, alleen de hoogte was eerder punt van discussie. Ik ga er vanuit dat hij evt wel naar 8 wil. In dat geval ga ik nog langzamer omzetten, dan heb ik gewoon minder tabletten, maar ik ga hoe dan ook naar 10, al denkt de psychiater naar 8. Dank voor jullie steun. Ik hoop deze week nog te kunnen beginnen. Ligt er aan hoe snel de psychiater de dia voor kan schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 28 minuten geleden zei EefjeJ: De ene keer kan ik beter stilliggen dan de andere keer. Ik probeer mezelf ook steeds moed in te praten, dan blijf ik rustiger...de onrust stroomt dan gewoon door mijn lijf, vooral armen en benen. En dan die nervositeit ook nog in mijn buik blehhh... Voel het nu ook af en toe weer opborrelen en krijg dan ook zweethanden. Ik krijg het gevoel ook als ik aan dingen denk, bijvoorbeeld als ik iets moet doen of gewoon hele onzinnige dingen, echt raar. Maar daarnaast kan het ook zonder aanleiding opkomen als ik rustig tv kijk... Ik baal wel dat het weer terug is, het is echt een rotgevoel. Hopelijk wordt het weer gauw minder! Sterkte... Ervaar je verder nog andere klachten? Ja vreselijk gevoel. Bij mij zit er niet heel veel logica in. Ik krijg het ook als ik rustig op bed lig, zoals vannacht dus. Het stomme is; in het begin koppelde ik het gevoel dus aan dingen. Dan dacht ik; als ik nu ga autorijden krijg ik vast een paniekaanval, maar dat gebeurt dus niet. Tenminste tot nu toe nog niet dan. Het valt me echt op; het is er gewoon, ook op rustige momenten. En ik kan het alleen maar doorstaan. Soms duurt het wel 24 uur voordat het weer wat afzakt. Ik ga vandaag even geen voedingssupplementen nemen, kijken wat er dan gebeurt. Andere klachten zijn slaapstoornissen. Maar dat vind ik ook logisch, want hoe kan ik nou slapen met zo’n gevoel? Plasproblemen (vaak gevoel alsof ik moet), inwendig beven, hartkloppingen, slap gevoel, duizelig, nog lichte derealisatie en depersonalisatie, depressieve klachten en huilbuien (maar ook dat vind ik een logisch gevolg als je veel klachten hebt, waardoor je niet meer normaal functioneert), concentratie stoornissen. Veel klachten zijn een logisch gevolg en staan in verband met elkaar. Maar dat heeft iedereen denk ik. Ik ga zo maar even een boswandeling maken. Vanmiddag gaat het hier regenen. Dikke knuffel voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 1 minuut geleden zei doorbijter: Ik heb morgen een afspraak met de verpleegkundige. Met haar ga ik omzetting bespreken en ik weet zeker dat zij instemt met mijn voorstel om te zetten van 1,25 naar 10. Ik weet dat mijn psychiater best wil omzetten, alleen de hoogte was eerder punt van discussie. Ik ga er vanuit dat hij evt wel naar 8 wil. In dat geval ga ik nog langzamer omzetten, dan heb ik gewoon minder tabletten, maar ik ga hoe dan ook naar 10, al denkt de psychiater naar 8. Dank voor jullie steun. Ik hoop deze week nog te kunnen beginnen. Ligt er aan hoe snel de psychiater de dia voor kan schrijven Top goedzo! En als je op 10 zit en je merkt dat het teveel is, kan je altijd lager gaan zitten. Zo beschrijft Ashton het ook. Als je een te suf effect ervaart na de overstap kan je altijd 9 proberen bijvoorbeeld. Succes! Laat het je ons weten morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Annie87: Ja vreselijk gevoel. Bij mij zit er niet heel veel logica in. Ik krijg het ook als ik rustig op bed lig, zoals vannacht dus. Het stomme is; in het begin koppelde ik het gevoel dus aan dingen. Dan dacht ik; als ik nu ga autorijden krijg ik vast een paniekaanval, maar dat gebeurt dus niet. Tenminste tot nu toe nog niet dan. Het valt me echt op; het is er gewoon, ook op rustige momenten. En ik kan het alleen maar doorstaan. Soms duurt het wel 24 uur voordat het weer wat afzakt. Ik ga vandaag even geen voedingssupplementen nemen, kijken wat er dan gebeurt. Andere klachten zijn slaapstoornissen. Maar dat vind ik ook logisch, want hoe kan ik nou slapen met zo’n gevoel? Plasproblemen (vaak gevoel alsof ik moet), inwendig beven, hartkloppingen, slap gevoel, duizelig, nog lichte derealisatie en depersonalisatie, depressieve klachten en huilbuien (maar ook dat vind ik een logisch gevolg als je veel klachten hebt, waardoor je niet meer normaal functioneert), concentratie stoornissen. Veel klachten zijn een logisch gevolg en staan in verband met elkaar. Maar dat heeft iedereen denk ik. Ik ga zo maar even een boswandeling maken. Vanmiddag gaat het hier regenen. Dikke knuffel voor jullie Pfoe het valt niet mee he Heb net agitatie even gegoogled, dat komt inderdaad aardig overeen... En dan staat er je kan er benzo's voor voorgeschreven krijgen, nou dank je de koekoek Hopelijk wordt het gauw een beetje draaglijk voor je... Ik ervaar trouwens ook af en toe een soort zenuwpijn in mijn linkerarm en nu kwam het ineens in me op, dat als ik weleens echt teveel gedronken had vroeger dan had ik de volgende dag precies hetzelfde gevoel, dus dat komt denk ik ook echt door ontwenning... 2 april 2019 bewerkt door EefjeJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 42 minuten geleden zei EefjeJ: Pfoe het valt niet mee he Heb net agitatie even gegoogled, dat komt inderdaad aardig overeen... En dan staat er je kan er benzo's voor voorgeschreven krijgen, nou dank je de koekoek Hopelijk wordt het gauw een beetje draaglijk voor je... Ik ervaar trouwens ook af en toe een soort zenuwpijn in mijn linkerarm en nu kwam het ineens in me op, dat als ik weleens echt teveel gedronken had vroeger dan had ik de volgende dag precies hetzelfde gevoel, dus dat komt denk ik ook echt door ontwenning... Haha nou echt niet, een benzo pffff. Ja alcohol werkt ook op de GABA receptoren. Ik heb ook vaak hetzelfde gevoel gehad alsof ik een kater had met de benzooi. Heb in elk geval net even lekker een wandeling gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 2 uur geleden zei Annie87: Haha nou echt niet, een benzo pffff. Ja alcohol werkt ook op de GABA receptoren. Ik heb ook vaak hetzelfde gevoel gehad alsof ik een kater had met de benzooi. Heb in elk geval net even lekker een wandeling gemaakt. Heerlijk! Kon je er een beetje van genieten? Gaan dan de zenuwen niet weg als je loopt? Ik was net bij mijn paard en ik voelde het zo wegvloeien, nu thuis borrelt het weer een beetje op. Ik merk wel dat ik de conditie heb van een dweil en nog veel spierspanning beetje trillerig... Hier is het trouwens nog erg lekker weer, valt me alles mee tot nog toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 15 minuten geleden zei EefjeJ: Heerlijk! Kon je er een beetje van genieten? Gaan dan de zenuwen niet weg als je loopt? Ik was net bij mijn paard en ik voelde het zo wegvloeien, nu thuis borrelt het weer een beetje op. Ik merk wel dat ik de conditie heb van een dweil en nog veel spierspanning beetje trillerig... Hier is het trouwens nog erg lekker weer, valt me alles mee tot nog toe Ja het wandelingetje was heerlijk. Soms gaan de zenuwen weg soms niet, heb meer het idee dat dat toeval is. Ik kan er geen patroon in ontdekken. Net wel bij body stress release geweest. 2e x. Of het helpt weet ik niet. Was in elk geval wel ontspannend. Nu rustig bijkomen. Hier valt het tot nu toe ook nog mee. Geen regen gehad. Het wordt wel bewolkt nu. Welke provincie zit jij? Ik N-H. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 46 minuten geleden zei Annie87: Ja het wandelingetje was heerlijk. Soms gaan de zenuwen weg soms niet, heb meer het idee dat dat toeval is. Ik kan er geen patroon in ontdekken. Net wel bij body stress release geweest. 2e x. Of het helpt weet ik niet. Was in elk geval wel ontspannend. Nu rustig bijkomen. Hier valt het tot nu toe ook nog mee. Geen regen gehad. Het wordt wel bewolkt nu. Welke provincie zit jij? Ik N-H. Dat is dan wel erg fijn ontspanning is erg belangrijk, zou wel fijn zijn als het helpt. Donderdag heb ik weer een massage, hopelijk is dat ook weer ontspannend. Ik woon ook in N-H, net onder Hoorn. Nu wel regen, maar ik ben vandaag wel genoeg buiten geweest Nu lekker op de bank, behoorlijk moe merk ik... Ik kan ook meestal totaal geen patroon erin ontdekken, het enige wanneer het sowieso vaak opkomt is als ik aan dingen denk die ik nog moet doen, maar verder komt het en gaat het meestal... Alleen 's nachts die onrust dat komt en gaat pas vaak weer in de ochtend of het blijft toch een beetje hangen... Wat doet het toch rare dingen met een mens die rotzooi, echt bizar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 @EefjeJ dan woon je best dicht bij mij! goed dat je ook een massage gaat nemen. Ik heb echt het idee dat ik er wat baat bij heb. Ik mag nu alleen niet omdat ik met body stress release bezig ben. Dat is wel balen. Zal volgende week vragen wanneer dat weer mag/kan. Want als je dan reageert op een bepaalde manier, weet ik straks niet waardoor het komt. Dus mag het even niet combineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 @Annie87 Wat toevallig zo dicht bij elkaar! Ja ik ga om de week voor een massage van mijn rug, schouders en nek. De eerste keren kon ik me totaal niet ontspannen, toen was ik nog zo angstig voor alle symptomen en later natuurlijk de tussentijdse ontwenningsverschijnselen, dat hakte er ook wel in... Laatste keer ging al een stuk beter Vanmiddag had ik even een uur en heel rustig lijf! Alleen wel knallende koppijn haha... Maar goed de onrust was even vertrokken Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 2 april 2019 Rapport Share Geplaatst 2 april 2019 18 minuten geleden zei EefjeJ: @Annie87 Wat toevallig zo dicht bij elkaar! Ja ik ga om de week voor een massage van mijn rug, schouders en nek. De eerste keren kon ik me totaal niet ontspannen, toen was ik nog zo angstig voor alle symptomen en later natuurlijk de tussentijdse ontwenningsverschijnselen, dat hakte er ook wel in... Laatste keer ging al een stuk beter Vanmiddag had ik even een uur en heel rustig lijf! Alleen wel knallende koppijn haha... Maar goed de onrust was even vertrokken Top een eerste window, ik heb ze soms ook heel even. Vanmiddag ook, nu weer wat onrust. EefjeJ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden