Malie Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Wie zou mijn maatje willen worden?? ik slik nu 10 Mg zoplpiden voor t slapen en dan als ik wakker wordt nog 5mg. voel me hier niet goed bij en wil heel graag stoppen.. liefs Malie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 4 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Zojuist zei Malie: Wie zou mijn maatje willen worden?? ik slik nu 10 Mg zoplpiden voor t slapen en dan als ik wakker wordt nog 5mg. voel me hier niet goed bij en wil heel graag stoppen.. liefs Malie Je kunt bij de apotheek "splitters" kopen waarmee je je tabletjes nog een keer kunt breken. 4 keer een kwartje bijvoorbeeld. Begin je bijvoorbeeld met eerst een week een kwart tabletje eraf. Merk je niks dan kun je eventueel een week stabiliseren en daarna het volgende kwartje eraf, etc. Of naar de huisarts en om laten zetten in diazepam. Heb je de Ashton manual al gelezen? Daar staat ook een omrekentabel in. De meesten hier stappen over op diazepam en vijlen er steeds een mg af per maand. @Kannietmeer en @Cyclad58 en nog vele anderen weten hier véél meer over dan ik. Sterkte en succes! En kom gerust in de huiskamer (bij "ditjes, datjes en dageraad") langs om van je af te praten of om steun te vragen. De deur staat altijd open! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malie Geplaatst 4 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2019 Heel erg bedankt!! Wat n fijne site met lieve behulpzame mensen! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 26 april 2019 Rapport Share Geplaatst 26 april 2019 Op 4-2-2019 om 14:35 zei Malie: Heel erg bedankt!! Wat n fijne site met lieve behulpzame mensen! Hoe gaat het nu Malie? Al van de benzo’s af? Hoop dat het je gelukt is of dat je goed op weg bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malie Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Hoi, sorry voor de late reactie.. helaas nog niet vd benzo’s af. T ging weer even heel slecht en zit nu weer op 1,5 Mg lorazepam en 1 zolpidem voor de nacht. hoe gaat t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Hoi @Malie wat naar dat het zo slecht met je gaat. Je plaatste je bericht bij stop maatje gezocht, is het nog steeds de bedoeling om te stoppen? Ik wil je maatje wel worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 hey,..sorry. lief dat je maatje bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Op 4-2-2019 om 13:11 zei Malie: Wie zou mijn maatje willen worden?? ik slik nu 10 Mg zoplpiden voor t slapen en dan als ik wakker wordt nog 5mg. voel me hier niet goed bij en wil heel graag stoppen.. liefs Malie ik wil wel je maatje zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robbin Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 11 minuten geleden zei Bilo: hey,..sorry. lief dat je maatje bent 10 minuten geleden zei Bilo: ik wil wel je maatje zijn Hey @Bilo , sorry? Ook ervaring met benzo’s? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malie Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Hoi Bilo, wil je ook stoppen? Of ben je al gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jumpforjoy Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Iemand nog op zoek naar een maatje? Gaat om afbouwen en stoppen met zolpidem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden