Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 20-1-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Theeleut:

Hoi allemaal,

Vandaag ging het de hele dag best goed, maar wat een misselijke mensen zijn er op deze wereld. Mensen die zich mijn vrienden noemen, maar ondertussen liever dag en nacht met me ex rondhangen, en haar de hand boven het hoofd houden, en samen met haar als het even kan er alles aan doen om te zorgen dat ze weer bij mij mag wonen, of dat ik dagelijks nog met mijn ex geconfronteerd wordt. En ik moet dat allemaal maar slikken want ja ik ben diegene die zich heeft laten opnemen. Maar ze moesten eens weten, natuurlijk heb ik mezelf laten opnemen, want thuis ging het gewoon niet meer, heb mijn huisarts huilend opgebeld om te vragen of ik opgenomen kon worden, zodat ik niet meer thuis bij haar hoefde te zijn, en even rust had. 

Maar goed zelfs nu dat monster weg is, wordt mijn leven er nog steeds door beheerst. Ook door wat ik mezelf heb aangedaan en wat me is aangedaan in die periode toen we samen waren. Blijkbaar is me de rust nog niet gegund, en vinden mensen het blijkbaar nodig om steeds mij te confronteren met haar. Terwijl ze naar mijn kant van het verhaal niet willen luisteren, want ja ik wordt gezien als de alcoholist en pillen slikker die zich op liet nemen. 

Maar goed, ik voel me nu heel erg verdrietig en weet me even geen raad met mezelf. Het liefst zou ik gewoon ontzichtbaar zijn, of verhuizen, zodat ik niet dagelijks nog geconfronteerd wordt. Maar goed ik loop al zolang voor alles weg, of verdwijn in de alcohol en pillen. Dat dat ook niet echt meer een oplossing is. En dat ik ergens de moed vandaan moet halen om over die helse jaren te praten. Waarin ik het eerste jaar, mezelf helemaal ben verloren.

Ik schaam me kapot dat ik hier ooit aan ben begonnen, terwijl me vroegere vrienden al zeiden dat ze niet goed voor me is, en dat er iets flink mis is met diegene, maar ja ik was verliefd en luisterde niet. En dat ik het zover heb laten komen, en mezelf weer helemaal naar de klote heb geholpen. 

 

 

Lieve Theeleut, ik denk dat veel mensen hier soortgelijke verhalen hebben. Voor nu is maar 1 ding belangrijk en dit is je weg terugvinden naar jezelf en probeer mensen uit de weg te gaan die je dit verhinderen of je proces nog zwaarder maken. Is heel moeilijk, weet ik, maar er telt maar 1 iemand en dit ben jij zelf. Hou vol en wees trots op jezelf en de stappen die je al hebt gemaakt, dit vergt moed en kracht en dit bezit je...dit heb je al laten zien!!

Sterkte en hou vol hoor!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...